Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Serta Office Chair, Supports up to 250lbs. Assorted Colors for
Serta Office Chair, Supports up to 250lbs. Assorted Colors
4.2 out of 5 stars
stars
2,804 ratings1,383 reviews
  1. 5 stars67% (1,888)
  2. 4 stars14% (381)
  3. 3 stars5% (133)
  4. 2 stars4% (107)
  5. 1 star11% (295)

Member photos

  • +128 images
Sort by |
Showing 641-650 of 1,383 reviews
Aug 13, 2021
Reviewer name: DG
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Chair is good with flaws

The chair looks good and comfortable. But the quality control is very inconsistent/bad. I bought one for me and one for wife. On both chairs, the gas lift will go down a few mm/cm as you sit on it. In mine but the gas lift didn't stayed in position. It'll randomly go down during the day. The customer care number is useless. No one ever picks-up the phone, if I opt for call-back, no one ever calls back. No one responds to email as well. After trying reaching them multiple times, I returned it to store and got a new one 2-3 weeks back. With the new one, the upholstery stitching on seat and back is loose to begin with. The leather is wrinkling as if its been in use for years. The gas lift seemed to staying uptil now but I felt it lowering on its own today. Called customer care, with same non-response as earlier.

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
reply from Supplier Response

Hello DG, thank you for taking the time to write a review. We value your feedback and would love to get this resolved for you immediately. Please contact 1.800.379.9773. Thank you.

Jun 23, 2020
Reviewer name: Beth
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Teribble Chair. Fell Apart within 6 months.

When I first got it I thought it was awesome. However, very quickly the "leather" started peeling off and now, barely 6 months later, the seat came apart at the seams completely. This is after use by an 8 year old who weighs maybe 60 lbs. Very disappointed. Now I am trying to find the manufacturer number and hoping they will do something about this.

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
reply from Supplier Response

Hello Beth, we are sorry that the Serta Manager's Office Chair did not meet your expectations. Sam's has a 100% member satisfaction policy, you can return for replacement or refund at any point within the warranty. Please contact Samsclub.com or the Customer Service line at 888-746-7726 to discuss your options. Thank you.

Apr 14, 2022
Reviewer name: Ni K
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Looks like a great chair

Needed a good office chair, so ordered one. Arrived yesterday. Very easy assembly, all required things in the box with instructions. Feels comfortable. Can adjust height. Leaning back is a problem as is not flexible going behind. Else all looks fine. Early days.

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
Jan 18, 2023
Reviewer name: Motai
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Seemed great for 8 months, THEN...

Seemed great for 8 months, THEN, the base shock died and left me sitting on my ankles UNDER the chair... they sent me a new shock, I worked a little too hard to change it AFTER WATCHING videos to illustrate the repair.... in the 12 months, the seat cushion was reported as hurting my bottom side to the point it felt as though i was being poked.... all in all, it seemed fine, yet again in 12 months it is not OK... i do not know if they will fix it again but I do not have hope it will be anything but a problem and soon

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
reply from Supplier Response

Thank you for taking the time to let us know about your experience. It sounds like your product is in need of a replacement seat. Our team is ready to help! Please do not hesitate to contact us at service@trueinnovations.com or call (800) 379-9773.

Oct 27, 2020
Reviewer name: DanandTammy
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Best bang for your buck

I do not feel this chair would help someone with back pain that much. It does offer some lumbar support. This is a very sturdy chair, was very easy to put together, is far more comfortable than the one I had and cost a lot less. Based on the bang for your buck I have to give it 5 stars. I do have back problems and had seen another Serta chair I liked much better but due to the fact it is on back order and you are only left with people charging a lot more for that specific chair, this chair is temporary until they are back in stock. I have no regrets on this purchase.

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
May 22, 2020
Reviewer name: Beth
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

peeling and seams breaking

Seemed like a great chair at first! Would have given 5 stars. Now, not even 6 months after buying it the leather is peeling off and under where my daughter sits (mind you she’s 8 and only maybe 60 pounds) the seam came apart. It’s not complete junk in less than a year and I wasted $100.

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
reply from Supplier Response

Hello Beth, we are sorry about your experience with your Serta Manager's Office Chair. Sam's has a 100% member satisfaction policy, you can return for replacement or refund at any point within the warranty. Please contact Samsclub.com or the Customer Service line at 888-746-7726 to discuss your options. Thank you!

Mar 2, 2023
Reviewer name: nubbuchadnezzar
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Won't last

I bought this chair for my home office and it's less than 2 years old. The faux leather on the arms has been peeling for months. Now I've realized part of the seat cushion has collapsed and causing me to lean to the left while sitting, which leading to back pain. Disappointed in the chair's durability. Would not buy again.

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
reply from True Customer Service

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that our product did not meet your expectations. We value your comments as we are always looking to improve our products. If you require further assistance with your product, please do not hesitate to contact us at service@trueinnovations.com, or call (800) 379-9773.

Mar 9, 2020
Reviewer name: Ian
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Broken after a year

I bought this chair almost exactly a year ago and it's already broken, the back is held up by the arms on the side and if one of them goes the entire chair is useless. Very disappointed with the build quality of this product, please save your money and buy something of higher quality

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
reply from Supplier Response

Hello Ian, We are sorry about your experience with the your Serta office chair. This product is manufactured by our licensed partner True Innovations and they will be able to assist you with the warranty/repair of this items. Please reach out to True Innovations at 800-379-9773. Thank you!

Jun 1, 2020
Reviewer name: GApeach
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

missing parts

I bought the chair on the Sam’s app and picked it up in the store, got home to start putting together and the 5 casters were missing, not sure what the protocol is but I am currently on hold with the manufacturer True Innovations to try to get them to ship me the missing parts immediately, otherwise I’m probably going to return the chair back to Sam’s. It’s obvious it’s not Sam’s fault they received an item from their vendor with missing parts.

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300
reply from Supplier Response

Hello, we are sorry that you are experiencing issues with your Serta Manager's Office Chair. I see you have reached out to True Innovations. If you are still experiencing issues Sam’s Club has a 100% member satisfaction guarantee so you can return the product at any point within the warranty for a refund or a replacement if you are unhappy with your purchase. Thanks!

Jan 22, 2020
Reviewer name: Unhappy camper
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Not comfortable

I bought this chair several months ago and I am disappointed. The seat feels like it is tilted forward and I slide toward the front of the chair until I am in a slouched position. I think this is due to the padding near the back-rest not compressing as much as the padding in the center of the seat. I will be looking for another chair. On a positive note, the chair was easy to assemble and seems to be made with good quality materials.

Helpful?2UDP50LK21VK15387164300