Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Member's Mark 4-Burner Propane Gas Griddle w/ Cover for
Member's Mark 4-Burner Propane Gas Griddle w/ Cover
4.6 out of 5 stars
stars776 ratings458 reviews
  1. 5 stars77% (601)
  2. 4 stars13% (102)
  3. 3 stars4% (28)
  4. 2 stars1% (11)
  5. 1 star4% (34)

Member photos

  • +36 images
Sort by |
Showing 41-50 of 458 reviews
May 31, 2025
Teachsnelling
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Has better features than the Blackstone

I bought this for my daughter and her husband but world rather have given them the Blackstone and kept this one! The feature are better and the surface of the grill seems better. May just buy myself one too.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
Jul 17, 2025
Steve P
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

The Perfect Griddle

I had an earlier version and provided to my son to buy this one. The shelf’s can now move to cover the griddle after use. 4- burner so adjusting is simple to cook several items at once. Now at $199.00 is a perfect price that rivals Blackstone

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
Jan 16, 2026
AoPhil
4 out of 5 stars review

Almost as good as Blackstone

This works well, but definitely has "cool" spots in the corners and in the front. Takes a little getting used to, but does a great job cooking large meals. See attached thermal image for "hot" and "cool" spots.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We&#39;re happy to hear you&#39;re enjoying your Member&#39;s Mark 4 Burner Griddle. <br /><br />The cooler spot you&#39;re noticing at the front of the griddle was a design choice for a few reasons. #1.The grease tray for this griddle is located at the front, so we didn&#39;t want there to be too much heat right around the grease tray in the event it gets full; we wanted to avoid the grease tray igniting. <br />#2. Some people are taller than others, so having too much heat at the front makes it difficult for shorter people (like myself) to lean over to reach the back of the griddle without burning ourselves.<br /><br />Keeping the heat a few inches from the front solves both these issues, and at the same time allows the cook a cooler spot to put cooked items while they wait for others to finish a sort of &#34;warming rack&#34; for things like veggies or buns while they wait for the rest of their food. Hope this helps explains the design choice. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Jun 24, 2025
Ken Fawcett
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Griddle

I love this Griddle, It's so much better than a traditional BBQ, however I am really upset because I purchased it for around $249.00 and two weeks later they have it on for $199.00

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
May 29, 2025
George
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Missing a coupe holes for parts

I did have to drill a couple holes to put the bolts and nuts on. I guess someone in the assembly line fell asleep as it passed but beside that if you follow the instruction completely and look at photos also , The assembly went smoothly.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
Mar 2, 2025
EW
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Love it!

A bit of a pain to put together but it was worth the headache. I've cooked breakfast, lunch, and dinner on it and it's so easy to keep clean and maintain. Highly recommend.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review with your recommendation. Your feedback regarding the assembly has been noted. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Jan 22, 2026
Rich
1 out of 5 stars review

Replacement Parts are not available

Worst Customer Service Experience Ever. I called in about a bad gas regulator on 9/29/2025. I was told that there were issues getting replacement parts due to the tariffs that were put into place and they need time to relocate their warranty parts. At that time they said it would take a few weeks. Requested an update on 12/14/2025 and they told me the parts were on backorder until the end of January 2026. They also referred me to the Sam's Club returns policy in case I wanted to return it. Like I can just throw this 120lb griddle into the trunk of my car..... It's not like this is a specialty part either. They could have walked over to almost any box store and bought a replacement for $10-$20 dollars. I expect better from Sam's Club. Hopefully the part will show up in another week or two. I hate to hear what the next estimate will be.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
Jun 14, 2025
Floyd
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Grill Would Suit Purpose More Than Griddle

Seems to be well constructed but I should have given it more thought before purchase. Assembly is fairly straightforward but be prepared to spend some time. It needs windscreen. Cooking surface is directly exposed to the wind. Griddle also gets extremely hot which brings up the concern of how close it can be to structures while in use. One of my biggest complaints is that it is hard to see whether or not burners are lit. Personally, it will work for what I intend to use it for. However, I should have stuck with conventional grill.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
Aug 12, 2025
Stacie
1 out of 5 stars review

DO NOT DO IT PURCHASED IN JUNE, NOW MID AUGUST. STILL WAITING ON REPLACEMENT PARTS. IT CAME WITHOUT A KNOB..... A KNOB! TWO MONTHS AND I HAVENT BEEN ABLE TO USE IT. CUSTOMER SERVICE IS NO HELP. TOLD ME THIS MORNING ( ITS ALREADY BEEN 2 MONTHS) THE DAMAGED SHELF IS NOT EXPECTED UNTIL MID SEPTEMBER. IT WILL BE OVER 90 DAYS AT THAT POINT. AND STILL NO KNOB. STILL CANT USE

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We apologize for the delay in receiving a replacement knob. The replacement parts and hardware were stored and shipped from a warehouse in Canada. With the recent tariffs put in place, we set up and shipped all our warranty parts to a new warehouse within the USA so valued customers like yourself didn&#39;t have to pay extra tax, or face delays with shipping at the border. With this transfer of parts, there is a delay for initial warehouse set-up. We apologize for the inconvenience and will get your part to you as soon as the set-up is complete. Once your order has shipped an email with tracking information will be sent. Alternatively, if you&#39;re looking to get your grill set up sooner, the option of a return for a replacement is available at your point of purchase. Hope this helps!

Jun 17, 2025
Mike M Columbus Ohio
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Very Nice

Great griddle at a very good price

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!