Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Member's Mark 4-Burner Propane Gas Griddle w/ Cover for
Member's Mark 4-Burner Propane Gas Griddle w/ Cover
4.6 out of 5 stars
stars776 ratings458 reviews
  1. 5 stars77% (601)
  2. 4 stars13% (102)
  3. 3 stars4% (28)
  4. 2 stars1% (11)
  5. 1 star4% (34)

Member photos

  • +36 images
Sort by |
Showing 11-20 of 458 reviews
Jul 4, 2025
Lisa C
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Could be great, if I had everything

I have been waiting since before Memorial Day to be sent the hardware that was missing, which I only found out was missing half way through the build. Just really disappointed 1. That not everything was in the box. 2. That the customer service has taken so long even with calling every 2 weeks. 3. That I haven’t been able to use my griddle!

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We&#39;re sorry to hear that you experiencing missing hardware upon purchase! We apologize for the delay in receiving a replacement. The replacement parts and hardware were stored and shipped from a warehouse in Canada. With the recent tariffs put in place, we set up and shipped all our warranty parts to a new warehouse within the USA so valued customers like yourself didn&#39;t have to pay extra tax, or face delays with shipping at the border. With this transfer of parts, there is a delay for initial warehouse set-up. We apologize for the inconvenience, and will get your part to you as soon as the set-up is complete. Once your order has shipped an email with tracking information will be sent. <br /><br />If you&#39;re looking to get your grill set-up sooner, the option of a return for a replacement is available at your point of purchase. Hope this helps!

Apr 25, 2025
Rick R
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great price for a very High-quality product

Got this for a really great price. Quality is just as good as the Blackstone flat top grills. In fact, I suspect they may even be the manufacturer. Assembly takes a little time, but the unit is well-made and very sturdy with high-quality parts. Overall, a really great value without paying the namebrand price.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Aug 21, 2025
Jeff Phan
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Members Mark 4 burner griddle.

Sturdy quality product! Great value! Assembly instructions were clear and easy to follow. It took me about 3 hours to assemble by myself. I used a drill screwdriver to speed up assembly. Be careful not to over tighten and strip screws. The burner valve dials could be a little looser when adjusting the flame. I've cooked meals on the griddle several times with much success! The cast iron griddle seasoned up easily per instructions. My griddle top warped very slightly. But, without any cooking issues. I highly recommend the Member's Mark griddle!

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
Jul 18, 2025
Brian
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

4 Burner flat iron grill

I am extremely satisfied with my purchase of Sam’s Burner Flat Grill. The assembly was straightforward and took me about an hour, thanks to the clear instructions provided. I was able to start cooking on it that same evening! Since then, I've used the grill several times and have been consistently impressed with its ability to heat evenly, making it perfect for a variety of meals. I highly recommend this grill as a reliable alternative to others available on the market.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
May 21, 2025
Paul
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Pleasantly surprised

Watch the tips on seasoning for a Blackstone on YouTube, worked exactly the same and have been using it and absolutely love it. For the money it is definitely worth it, the structure is pretty heavy duty and the burners and griddle are all good quality.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
Jun 25, 2024
Angela
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

This grill is legit!!!

I had been considering getting a Blackstone for a while, but frankly, the price-point was a little high for my liking and I just wasn’t sure I wanted to spend that much. After reading reviews on this little grill I went ahead and grabbed one. This thing is LEGIT! It took a couple hours to assemble and then once it was seasoned - it cooked up a storm for a youth conference where I helped cook up breakfast for over 120 kids. It worked beautifully. I have zero regrets going with this over a Blackstone. I give this grill a 10/10 and two enthusiastic thumbs up! 👍🏼 👍🏼

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We&#39;re so happy you&#39;re enjoying your new griddle. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Mar 16, 2025
Lowteck
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

All one needs for outdoor grilling

Simple, sturdy, & a bargain at $175. Assembly with BLT App was not difficult but not easy either. It took me several HOURS to assemble. Grill COVER is GREAT! Plenty big easy to put on & remove & durable. Price WAS $250.00 all last summer then went on sale for $175.00. Now it’s @ $195.00 still a bargain IMO. The LP tank IS NOT INCLUDED. They can be bought filled at any LP supplier for less than $60. I think I paid $54. I’d give this 5* if the surface temp was a bit more consistent. Despite that I enjoy it. Love the large cooking surface.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Aug 7, 2025
Donald
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great Griddle

So far this griddle is awesome!

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Aug 21, 2025
TB
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Missing piece

Great griddle but was missing a piece in the box that supports the lid. These pieces are on backorder when you call the company. Must have been alot of missing pieces in alot of boxes.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360
Jul 14, 2025
Don
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great buy from Sam's

Good value for the money. Works as it should. I wish it had was four swivel wheels, instead of two, because it is really heavy to move around, and, a propane gauge of some sort to tell me when I am low - other than that, good purchase.

Helpful?22HIYIXCXQ8X15085109360