Join Now
Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Member’s Mark Pro Series 4-Burner Gas Grill with Thermostatic Control for
Member’s Mark Pro Series 4-Burner Gas Grill with Thermostatic Control
3.9 out of 5 stars
stars
282 ratings185 reviews
  1. 5 stars55% (156)
  2. 4 stars18% (52)
  3. 3 stars7% (20)
  4. 2 stars2% (5)
  5. 1 star17% (49)

Member photos

  • +36 images
Sort by |
Showing 31-40 of 185 reviews
Dec 3, 2024
Reviewer name: sandlhickman
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Frustration

OK, I never write reviews but this time I had to. First, I love Sams club and most all of Member marks products. However, this purchase has been quite disappointing. I bought the grill over a month ago. My husband put the grill together and the igniter did not work. he changed the battery and confirmed the wiring was correct but it still did not work. Early Nov I called customer service and was sent an email to provide details and was assured I would get the part replacement. I was also given the option to be given a new grill which I declined as it was only an igniter issue. A month passed and I never heard from anyone or received the replacement. I then called again, only to be told the first rep no longer worked there and they would take over my case. I went thru everything again and was told it would be resolved asap. I then get an email explaining on how to light the grill and to call back if I am still having troubles. Let me be clear.... I know how to light a grill. Lighting it was not the issue. I wanted to be able to light it with an igniter rather than having to stick a lighter into the grill to light it. I have to move the grates off just to light the grill. So, I called back again this morning only to be quickly brushed off before explaining anything and told the part takes 10 days to arrive. I can promise you that I will not get anything shipped to me as they do not seem to have a clue what the issue is. The next call I make will be demanding a new grill delivered already put together and in working order. Unreal.

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry to hear about your ignition issue! I was able to find an email thread using your handle below (sandlhickman). However, the only correspondence we [the manufacturer] have had is with Sam's Club Help Center. It appears that you reached out to Sam's Club customer support, who then reached out to us with questions. Our recommendation for all troubleshooting, is to reach out to us [the manufacturer] directly by phone or email at: 1-833-454-0864 or support@proseriesbbq.com. This allows us to cut-out the "middle man" and assist you directly. We have the option for phone troubleshooting, email assistance, and even a video chat option for a more personal, one-on-one, experience. Please also consider subscribing to our YouTube channel where you can find step-by-step instructional videos, recipes and more! https://www.youtube.com/@MembersMarkGrills Our agents are standing by. Hope this helps!

Jun 2, 2025
Reviewer name: TRACEY
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

DEFECTIVE, CENTER BURNER FOR GRILL NOT WORKING

TAKES FOR EVER TO HEAT UP, CENTER BURNER NOT WORKING

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry to hear about your lighting issue. Please note the following: IF YOU RELEASE THE CONTROL KNOB TOO SOON, THE BURNER FLAME FOR BOTH BURNER #2 AND BURNER #3 WILL EXTINGUISH. If you're having lighting issues, try holding the knobs longer before releasing. For your convenience, I've included a step-by-step instructional video for how to light the Member's Mark Pro-Series 4 Burner Gas Grill: https://www.youtube.com/watch?v=BYtN_F4aZq4 If you're performing the correct lighting procedure and still experiencing lighting issues, a minor adjustment to thermocouple will resolve. Please reach out to customer service for information/directions for correction by phone or email at: 1-833-454-0864 or support@proseriesbbq.com. We have a video chat option to help walk you through troubleshooting steps via one-on-one video assistance, should you require additional clarification. We know once we have a chance to troubleshoot your issues, you'll love your grill!

Jul 12, 2024
Reviewer name: Minus Smith
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Faulty product

Middle two burners didn’t work. Reset the regulator ave they still didn’t work.

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry to hear about your lighting issue. Please note the following: IF YOU RELEASE THE CONTROL KNOB TOO SOON, THE BURNER FLAME FOR BOTH BURNER #2 AND BURNER #3 WILL EXTINGUISH. If you're having lighting issues, try holding the knobs longer before releasing. For your convenience, I've included a step-by-step instructional video for how to light the Member's Mark Pro-Series 4 Burner Gas Grill: https://www.youtube.com/watch?v=BYtN_F4aZq4 If you're performing the correct lighting procedure and still experiencing lighting issues, a minor adjustment to thermocouple will resolve. Please reach out to customer service for information/directions for correction by phone or email at: 1-833-454-0864 or support@proseriesbbq.com. Hope this helps!

Jul 7, 2024
Reviewer name: Lynn Schutter
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

good heavy duty grill

Bought this for $499 on June 21. Went back to get other stuff on July 5 and it was reduced $100. They wouldn't honor the current price . Bad business in my mind. Even Macy's gives you 30 days for price change.

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
May 3, 2024
Reviewer name: Cliff Bussey
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

I like this grill.

I like this grill. It was easy to assemble. I cooked on it last weekend and was very pleased with the outcome. I did have to get used to the new cooking concept. It heats extremely quick. Very easy to clean up afterwards.

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
Mar 31, 2024
Reviewer name: Connie
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Nice, large grill surface w/ gas burner and cover.

This grill is large and sturdy and has plenty of room with a shelf and burner attached. Hoping the surface will be long lasting. Cover included to make sure it stays protected. Takes time to assemble but is a quality unit.

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Thank you for choosing Member's Mark!

Sep 14, 2024
Reviewer name: Sm
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Damaged

Once we opened the box to put the grill together the grill had a big dent on the top and the thermometer gauge was cracked. So sadly we can’t review the grill because we returned the grill to Sam’s for a full refund.

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry to hear that you returned the grill before allowing us the opportunity to rectify the damaged parts! For replacement parts or assistance, don't hesitate to reach out to customer care by phone or email at: 1-833-454-0864 or support@proseriesbbq.com. We hope you will consider Member's Mark in the future.

Aug 7, 2024
Reviewer name: Lu
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Love The Grill

I’m very pleased with my new grill. I’ve been looking to replace our old grill for several years but they’re so expensive. When I saw this one on sale I thought the price was in my budget so I ordered it hoping it would be what I wanted. It was pretty easy to put together. I like that the pieces are easily cleaned ( no scraping) & larger drip pan. Overall the natural gas grill I bought is great & am very happy with it.

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
Jun 23, 2024
Reviewer name: oldtimer
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

NATURAL GAS GRILLE NIGHTMARE DELIVERY

It started with the purchase-I called the store in Tucson and was told that they had the natural gas grille in stock and when we got there,they did not have the correct Grille at the store--So I came home (after driving 140 miles round trip) and ordered it online to have it delivered. The delivery was a night mare. I purchased and paid for this item on April 20th and was supposed to be delivered on the 1st of May,then the 7th, then the 8th. then told there is going to be a delay that it was in the warehouse and they couldn't get it,then the 11th and then another delay,then they called and said they could deliver after that ,however we had a wedding that we had to attend and so we set another date the 22nd of May and finally got delivered. Have only used it a couple of times and things seem to work as they are suppose to--It was all of the other crap we had to go through just to get after we had paid for it in full almost a month earlier. Sorry for all the guff but it was not a pleasant experience.

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. As the manufacturer of the Member's Mark Pro-Series 4 Burner Gas Grill, we don't have access to store/online order information for how/where your grill was purchased or why the delivery was delayed, nor can we provide feedback to the club regarding your delivery/shopping experience. By leaving a review, it is only reflected for the product you purchased, NOT your purchasing/delivery experience. The 1 star review only reflects on the Member's Mark Pro-Series 4 Burner Gas Grill and NOT the Sam's Club purchase or delivery experience. To make a formal complaint about your online/delivery experience, please reach out to Member's Mark help center toll-free at: (888) 301-0332 from 7am - 11pm (CST) Monday through Saturday and 10am - 8pm (CST) on Sundays. Feel free to leave feedback specifically about the grill you purchased. Your feedback is important to us. We are always looking for ways to improve customer experience regarding our products. Hope this helps!

Mar 21, 2024
Reviewer name: MtnArch
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Pleased with purchase!

Box came on a palette (shipper would NOT take with them), but arrived in great condition. Instructions were fairly straightforward and assembly took about 2 hours (not pushing hard). Some of the screws needed to be screwed in CLOSE but not TIGHT to make sure everything lined up correctly. Make sure you READ THE DIRECTIONS about how to light the burners .. it's NOT what you expect! After you read it, it makes sense and works well - but if you ignore it you'll be frustrated! Haven't tried the "oven" mode yet but looking forward to keeping the heat outside instead of in our kitchen oven in the house this summer!

Helpful?6ULYGL8FCYYS15614115225