Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Keter 230 Gal. XXL Deck Box for
Keter 230 Gal. XXL Deck Box
4.6 out of 5 stars
stars
4,580 ratings2,261 reviews
  1. 5 stars80% (3,661)
  2. 4 stars9% (411)
  3. 3 stars3% (151)
  4. 2 stars2% (89)
  5. 1 star6% (268)

Member photos

  • +252 images
Sort by |
Showing 801-810 of 2,261 reviews
May 21, 2019
Reviewer name: autotkgrad
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

No instructions, Keter site nearly useless

I ordered this online due to free shipping instead of an in-club purchase. The packaging appears to be slightly different. There were no instructions within the box. Searing the Keter site was extremely frustrating due to a lack of name for this item (the Ontario) and since clicking on the Instructions link for the item simply led to another Keter homepage. Once I found the actual instructions, assembly was fairly easy. This deck box fits all our large cushions for a 6-seat set.

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
reply from Supplier Response

Hello Autotkgrad, We do apologize for the problems and inconvenience you had with your Keter purchase. Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.

May 23, 2019
Reviewer name: KYreview
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Worst Customer Service You Can Find - Keter

I ordered the deck box very quickly. Sams did their job, thank you. Box was searched several times. Come to find this item came with NO instructions. I called Keter 5 separate times to no avail on receiving instructions. 4 days later, im still waiting for the email. There is "0" customer service to use. They are unwilling to help.

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
reply from Supplier Response

Hello KYreview, We do apologize for the problems and inconvenience you had with your Keter purchase. Please email us at hdpcs@keter.com, we will send the replacement parts out and help in resolving any issue to your full satisfaction.

Dec 22, 2022
Reviewer name: Frustrated Mother
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

NIGHTMARE at Christmas due to poor returns policy!

Bought one for my daughter in November. She loved it! Bought her a second one in December. After they had the box mostly assembled, they noticed several of the panels are cracked. No problem, Sam's takes returns and MANDATES you return the product. My daughter had to build a GIANT BOX out of multiple other cardboard boxes to return the giant deck box. She is several months pregnant with other young children and had to take the children's car seats and vehicle seats out of her van so she can haul this box to Fed Ex. But it's oversized. So now multiple calls to Sam's to try and figure out how we can ship this broken deck box back to Sam's Club who insists on getting the product back before they will issue a refund. When you call customer service, you get people from other countries. I understand policies because some consumers take advantage of retailers, but this is BEYOND RIDICULOUS! CHECK ALL PANELS CAREFULLY before building your deck box! I intended this to be a nice Christmas gift, not a nightmare for my loved ones!

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
Apr 9, 2020
Reviewer name: Will
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Solid Construction Easy Assy and Massive Storage

This deck box is well engineered, easy to assemble, and results in massive/sturdy storage. Only issue was a missing lid end cap (LM) -- only 3 of the 4 were in the sealed bag. Other than that, Keter should be commended for a job well done. Although the color is brown, it seems closer to black when out in the sun.

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
Jun 1, 2018
Reviewer name: Abercrombie
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Missing Hardware

Purchased this item a month ago and cannot use due to no hardware. Called Keter 3 times since I bought it and they tell me that they process 3000 packages a day for shipping and are waiting for a carrier to pick up. They tell me our order is just sitting there waiting. Customer service rep suggested we go to our local Sams Club and ask for parts from another deck box and if we get some to let Keter know so they can cancel our order...that is supposedly processed and waiting for pickup!! Very, very disappointed to say the least!

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
reply from Keter-NA

Hello Abercrombie, Thank you for taking the time to tell us why our product failed to meet your expectations. We understand your frustration, and we sincerely apologize for any inconvenience in this matter. We value your business, and would like to address your concerns as quickly as possible. We have a dedicated team ready to assist you should you wish to discuss this matter further, please call us directly at 1-877-638-7056. We can also be reached by email from the following web site: http://uslparts.com/ or https://www.keter.com/en.

Feb 26, 2023
Reviewer name: Crissy P
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

MASSIVE AND GOOD QUALITY

This deck box is massive. My husband said "it's so easy to put together" and he thinks it's good quality.  I can't wait to use it and store all the things inside. Beach chairs, corn hole, umbrella, cushions, etc.  I think it's big enough to use for trash cans and recycling storage too. I might have to get another.

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
Jun 29, 2025
Reviewer name: Darlene
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Deck box

Love the box Love the size of the box. Had trouble getting the first one in it came late box was broke open and it was the wrong color. Sent it back got the new one took it all apart didn't have the directions and it didn't have all the parts in it or so I thought the directions online were wrong they were for the older box. Once it was all put together didn't notice it when we were doing it because the lid was the last thing that went on but the corner is all dented and messed up. Did send a picture of it to keita to let them know no I'm not taking it apart and sending it back it was originally supposed to be a shower gift.

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
Feb 24, 2023
Reviewer name: Nora Ash
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Get Them Before They're Gone

We got our first box about 3 years ago, but found it hard to find more. The box arrived damaged and missing instructions. It was assembled using the first one as a guide because we didn't receive a reply from customer assistance. Within 2 weeks the price jumped $20.when we wanted another one. Other retailers are significantly higher than Sam's Club.

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
Dec 14, 2022
Reviewer name: Ushank
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

The product does not assemble right

bought this thinking that its going to be a good source of storage but definitely disappointed with the finished product. The assembly was done as per instruction but the locking system does not work at the bottom or hold in place. I had to apply a lot of pressure but still it did not lock, I have to keep it because I do not have a truck to return it to the club very very disappointed. The picture shows the bottom bed of the storage unit. where is there a gaps on all 4 side hence moisture can seep in when stored out doors.

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
May 23, 2020
Reviewer name: Ronni
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Great Space & Sturdy

I wanted to declutter my shed. Purchased this deck box to store pool floats, pool and yard toys in. It is so roomy and lots of space for storing large and small items. It was so easy to put together! After reading some of the reviews I was a little apprehensive. It took two of us roughly 30 minutes. It came with instructions and nothing was missing. I'm hoping to get many years of use from it.

Helpful?2CG02TBC3PNO13620410207
reply from Supplier Response

Hello, Thanks for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.