Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Nine Stars Combo Sensor Trash Can, Stainless Steel 13.2 gal / 3.2 gal for
Nine Stars Combo Sensor Trash Can, Stainless Steel 13.2 gal / 3.2 gal
4.3 out of 5 stars
stars435 ratings174 reviews
  1. 5 stars70% (303)
  2. 4 stars14% (59)
  3. 3 stars6% (27)
  4. 2 stars3% (14)
  5. 1 star7% (32)

Member photos

  • +2 images
Sort by |
Showing 1-10 of 174 reviews
Aug 21, 2024
dcolliver
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

These are great garbage cans.

These are great kitchen and bathroom garbage cans, love that you don't have to touch them to throw something away. The kitchen can is tall so the standard bags fit them well, I have had others that the bag was way too tall so when you pull them out they are only about 2/3 of the way full. I can fill this one up to the top and there is still enough room to tie the bag closed. The smaller can holds a good amount of garbage it's great for in a bathroom. I would definitely purchase again!

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Hi Customer, Thank you for your feedback and for taking the time to leave us a five-star review. We appreciate your business and hope to continue servicing your trash can needs. Thank you and have a wonderful day!

Sep 24, 2019
NorthwoodsKt
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

like the auto open

I figured I'd get the 2 for 1 and see how the little one works. The big one is very responsive I like it in the kitchen. I have the little one in a bathroom and sometimes the shadows that fall next to the sink wouldn't help it open as it is motion activated. I had to play with the position to make it work. They look great and are well-made.

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Hello, <br /><br />Thank you for your review! We are so glad you’re enjoying your trash can! If in the future you have any questions, please feel free to contact our customer service department via email at info@ninestarsusa.com. We would be happy to assist! <br />-Nine Stars Group

Nov 27, 2020
Cynzworld
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

2 Touchless Cans less than cost of one regular can

Love, love, love these trash cans! Work great and less touching during these covid times! Recommend to everyone who has an opportunity to get this deal! I missed the last one but I made sure to order when I saw it on Shocking Values! And it is!!!

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Hi there, <br /><br />Thank you so much for taking the time to share your feedback of our product, and let me just say, we are so glad to hear that you are pleased with it! We work hard to produce products that will make life easier for our customers, and my team will be just as excited to hear of our success! Please feel free to reach out with any questions, comments or concerns via "Contact Us” form at www.ninestarsusa.com. We would be happy to hear from you again! <br /><br />-Nine Stars Group

Jan 19, 2023
The Right Price
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Wide mouth and speedy lift.

Original buyer gave this to us as a gift. This can has a wide mouth and speedy response time. We bought the $49 one and this set and this one was the best for us. When you have your hands full of peels or messy garbage this can does the trick. The smaller one was suppose to go in to our bathroom, but our toddler saw it and installed it next to her play kitchen. So for now, she has the best play kitchen garbage can we have ever seen, lol. The small one is quite small, but also has a wide mouth that catches all of her fake fruit, which we then have to get her to take back out, sigh.

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Hello, Thank you for your review! We are so glad you’re enjoying your trash can! If in the future you have any questions, please feel free to contact our customer service department via email at info@ninestarsusa.com. We would be happy to assist! -Nine Stars Group

Jan 31, 2019
Linda
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Trash handled

Got a great deal on these. Have only seen these for $99 for one can in other stores. Easy to use and looks nice in my kitchen. Great for kids. I like the feature that allows you to push a button and the lid stays open if you need it to.

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Dear Linda,<br /><br />Thank you for your purchase. We are happy to hear that you are satisfied with your unit. If you have any questions please email us at info@ninestarsusa.com.

Dec 10, 2017
We will see
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

So far so good

I bought this about a month ago and so far so good. I purchased a very expensive Simplehuman trash can two years ago and it stopped working after a year. It cost over $100.00, so I don't think that was a very good investment. The verdict is still out on this equipment.

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

We are so happy to hear you are enjoying your unit! Thank you for your feedback! <br />-Nine Stars Group

Jun 7, 2019
Kaio
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Sensor Trash Can

Have had this item for a short time and neither one work properly. The sensor works only when it wants to. I should of kept the trash can that I had. This is a poor quality item.

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Hello,<br /><br />Thank you for reaching out to us via your review. We are saddened to hear that there is an issue with your unit. We would like to advise you that we do have a 2-year warranty service from the purchase date. Via our warranty you are able to have your lid replaced so that your unit will continue to function as intended. Filing a warranty claim is simple, please just email us atinfo@ninestarsusa.com.<br /><br />-Nine Stars Group

Aug 21, 2024
Dee
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Wow

The bottom black strip is sliding off with icky black stuff showing; like black tar, and has the black tar substance on my kitchen floor. I’ve sent a message. Currently no resolve

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Hi Dee ,First and foremost, I want to express my sincere apologies for the inconvenience and frustration this situation has caused you. I truly appreciate your patience and your commitment to our brand. I understand the importance of a timely resolution, and I share your disappointment that you have not yet received a response from us. Please feel free to reach out to us directly Via Phone, so we can rectify the situation and make things right. I look forward to hearing from you and hope you have a wonderful day!

Feb 13, 2023
Jessica
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

stopped working a week after purchase

I bought this for my dad for Christmas as he loved ours and wanted one of his own. It stopped working a week after I purchased it/it arrived at his house. I called Sam’s and explained the situation and was told someone would be reaching out to me within 72 hours to get a new one shipped, but no one ever called me back. It’s been almost a month since that conversation and now they’re asking me to leave a review, so here it is. Thanks for a junky trash can.

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Hello, Thank you for reaching out to us via your review. We are saddened to hear that there is an issue with your unit. We would like to advise you that we do have a 2-year warranty service from the purchase date. Via our warranty you are able to have your lid replaced so that your unit will continue to function as intended. Filing a warranty claim is really simple, please just email us at info@ninestarsusa.com. -Nine Stars Group

Jan 24, 2019
Sicairos
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Poor quality

I purchased thinking it was going to be of good quality, trusting Sam’s club. This teen Can bends, the led don’t fit, and it takes C batteries. Who still uses C batteries. Very disappointed .

Helpful?3PYST7XXEJE513610805224
reply from Nine Stars

Dear Sicairos,<br /><br />Thank you for your feedback.I am sorry to hear you were not happy with your unit. We make our units to be durable and long lasting. Your unit does come with a 2 year warranty,with this warranty you will receive another lid free of charge. If you want to proceed with the warranty claim please call us at 866-978-2778.-NineStars Customer Service