Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Serta SleepToGo 12" Firm Gel Memory Foam Mattress for
Serta SleepToGo 12" Firm Gel Memory Foam Mattress
4.3 out of 5 stars
stars1,559 ratings794 reviews
  1. 5 stars69% (1,076)
  2. 4 stars14% (212)
  3. 3 stars5% (80)
  4. 2 stars3% (49)
  5. 1 star9% (142)

Member photos

  • +35 images
Sort by |
Showing 261-270 of 794 reviews
Oct 4, 2022
samsclubmatress
1 out of 5 stars review

disappointing

i have bought 4 of these mattresses, or at least i tried to. the first one i bought was a king and queen. after hearing amazing reviews i figured i’d give them a chance and after unboxing them and waiting the 48 hours they didn’t blow up all the way and they weren’t comfortable. after being sad about it a month later, a friend told me they got another and it was great. silly me, i decided to give it another shot and i got a full sized since i wouldn’t be sleeping on it regularly. this one actually did inflate but there was a tear on the side of it that i didn’t notice for about a week. i’ve heard so many great things about these mattresses so it was sad to have this happen. lastly, i got one more which was for a family friends birthday present because, against what i said, she wanted to try it out. and no surprise, it didn’t inflate. my fault for believing in the company but i wouldn’t recommend them. luckily, sams club refunded me for the mattresses and we just discarded them ourselves. i wouldn’t recommend these boxed mattresses.

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
reply from Supplier Response

Hi there. Thank you for taking the time to share your experience. We're truly sorry to hear about your disappointment with the SleepToGo mattresses that you purchased as this is clearly not what we want for any of our customers.While we're happy to know that you've been refunded, we'd like to provide some additional information should you purchase a Serta mattress from Sam's Club in the future. First, please know that our mattresses are covered by a 10-year limited warranty which guards against material flaws in the foam such as a variance in dimensions of more than 1 inch and manufacturing defects such as a torn cover.Should you need assistance with a Serta mattress purchased through Sam's Club, we have a dedicated Sam's Club Serta team who can be reached directly at (385) 256-9674. They are able to address questions and concerns, initiate warranty claims, and assist with returns.We hope this information is helpful. Best, The Serta Team

Jan 11, 2022
KimberK13
1 out of 5 stars review

Serta SleepToGo…in the garbage

We purchased this mattress at our local Sam’s Club 16 months ago. We got it to replace a 10 year old Serta mattress that had been great to us. We read through hundreds of reviews and decided to give it a go for the price point and overall positive rating. We both have horrible lower back pain since getting this mattress and it continues to get worse. There are indentations/slumps in the mattress on both sides where we sleep. I have resorted to sleeping at the top and foot of bed where there aren’t slumps but still wake up every single day with lower back pain. We wanted to love this mattress, but unfortunately we wasted our money and will be replacing it with something of better quality. We trusted the Serta brand but sadly won’t be purchasing another one of their mattresses after this.

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
reply from Supplier Response

Hi there, we are so sorry to hear that you have not had a good experience with your Serta mattress. We would like to learn more about your situation, please contact us at 1-888-240-1945. Thank you.

Aug 19, 2017
zman
3 out of 5 stars review

Just too Soft!

Purchased in Club. Firm Base layer is about 6 in, top 6 in is 3 layers of foam. I am big guy 240 lbs and 6'1". Way too soft for my back, and had trouble rolling over, felt like I was sinking. I returned it for one with thicker firm base and thinner soft top layers-no back pain and i can roll over without a struggle. No problems with the return at Club.

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
Jan 31, 2020
underthehood51
4 out of 5 stars review

Was VERY Skeptical

I was very skeptical about this mattress. Have been looking at similar products i.e. Purple, Nectar, etc. Seems the closest competitor for this level of quality and type was still close to twice (at old price) the price but now at this price, this thing is a "no brainer" It is on the firmer side (even for my big fine body 6'1" and 225) it was a little firmer than expected. Bad thing? Not really. The support really seems to be helping. Also noticed that wife who used to snore loud enough that the walking dead would knock on the door to inquire what was wrong now seems to sleep nearly silently. A very welcome side effect. So overall is it in the same league as say Purple, Nectar and all the high priced stuff? I think so. Is it one helluva deal? You bet!

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
Jan 12, 2021
none
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

mattress

better than i expected.

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
Jul 3, 2021
Cecil
1 out of 5 stars review

NOT 12”

This is so disappointed I purchased this Serta SleepToGo 12" Gel Memory Foam Luxury Queen Mattress Just a few months ago I unpacked set up and left it alone till next day. It never occur to me to measure it, just two weeks ago my daughter came over telling me that she want it to buy one for her self. For my surprise I found out that the matters I purchased is NOT 12” is only 10” Very disappointed I paid for a 12” or 10” Photo not included because it keeps giving me a error message

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
reply from Supplier Response

Hi Cecil, thank you for bringing this matter to our attention. We're very sorry we failed to meet your expectations. We would love the chance to make this right for you, all Serta mattresses are part of the 100% member satisfaction policy so you can return for a replacement or a refund at any point within the warranty. Please contact Samsclub.com or the Customer Service line at 888-746-7726 to discuss your options. Thank you!

Jul 21, 2022
Kp
2 out of 5 stars review

Waste of money and time

The size of the bed completely sinking. I burn up on this mattress, and I’m not even a hot sleeper. I’ve only had this bed for a few months and it’s already indenting. It’s definitely not 12 inches. It’s definitely not firm or has any back support. I’m very disappointed. I will be going back to spring mattresses.

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
reply from Supplier Response

Hi there. We're sorry to hear that you're sleeping hot. We would like to learn more about your specific situation. If you wouldn’t mind, please contact us at 1-888-240-1945. Thank you.

Mar 8, 2021
CornHuskr13
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Comfy, but lots of fumes

This product is a memory foam & latex foam mattress. I don't believe it's a hybrid. I don't think there are coils in it. It comes delivered in something like a 2x2x4 cardboard box. The mattress is vacuum packed in plastic, folded in half, and rolled up. Once you cut it open, you have to let it expand for a few hours, even a day would be good. I would recommend that you don't throw away your old mattress just yet! After opening the new one, let it sit in the garage for 2 weeks prior to using, as the outgassing fumes are terrible and most likely not good for your health. After replacing the old mattress with it, you should run an activated charcoal air filter in the room for a couple months to take out the remaining VOC's that outgas.

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
Jan 4, 2024
bee3746
1 out of 5 stars review

Does not Inflate and Cannot Return

I bought this mattress and after almost a month, it still did to inflate all the way. It is currently at 10-11in high. I tried calling the number provided in the description but since I bought it in store, I had to call the store directly. When I explained to the store the issue I was having with the mattress I was told I needed to bring it in. This is a King mattress and I live by myself, I cannot carry a 127 lb mattress into Sams Club. I was told "that was my problem and not Sam's Club." I am unable to return it or get a refund for a mattress that is defective. This was poor quality on a mattress sold as well as poor customer service by Sam's Club.

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210
reply from Serta Team

Hi there, thank you for taking the time to reach out and provide feedback on your mattress. We are sorry to hear that you are having difficulty returning it to the store. Return policies are created by each retailer. We recommend reaching out to a friend or family member if possible to help with the moving of the mattress. Sam’s Club offers a 100% member satisfaction guarantee, so for additional assistance please reach out to Sam’s Club member phone number 385-256-9674. We hope this helps!

Feb 24, 2022
Wanda Bryan
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Its Great

I really love this bed .

Helpful?70GQ544Y4G6E13602306210