Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Kleenex Ultra Soft Facial Tissues, Cube Boxes (65 tissues/pk., 12 pk.) for
Kleenex Ultra Soft Facial Tissues, Cube Boxes (65 tissues/pk., 12 pk.)
4.6 out of 5 stars
stars
3,392 ratings2,497 reviews
  1. 5 stars79% (2,692)
  2. 4 stars11% (380)
  3. 3 stars3% (118)
  4. 2 stars2% (65)
  5. 1 star4% (137)

Member photos

  • +307 images
Sort by |
Showing 41-50 of 2,497 reviews
Nov 22, 2013
Reviewer name: LT4025
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

What happened to my favorite tissue?

Kleenex Ultra Soft Tissues are the only tissues I buy, and I recommend them to everyone. HOWEVER, it seems like Kleenex has changed them. The last two boxes I opened had tissues in them that aren't nearly as soft as my beloved tissues of the past. I'm extremely displeased because I typically buy 4-6 boxes at a time so I have a cabinet full of tissues I won't use. PLEASE, KC, bring back my Ultra Softs, or I'll be forced to try Puff's Ultra Soft & Strong and you will likely lose a long-time loyal consumer.

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
Mar 17, 2014
Reviewer name: Shirley
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

very confused & disappointed

I switched to the Ultra soft tissue some time ago because it was softer than the Kleenex product I was using. I'm confused, since the company's response indicates they have not changed their product, but I've noticed recently, the tissues are not nearly as soft as they were. I have an older box in my car, and they're much softer than the tissues I've purchased recently. Sounds to me like management better start checking out the factory, because something is different.

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
Nov 21, 2020
Reviewer name: wifeofabnsaxvii
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

What happened?

Kleenex Ultra Soft have always been my go to, especially since Puffs now cause me to break out in blisters... But something is wrong. Now all the Ultra soft boxes I buy, aren't ultra soft, they are as harsh as the cheap tissues offered at hospitals and the smell like wet dogs! I understand we're in a pandemic and you are under pressure to deliver, but to charge more for something you claim is ultra soft and to actually pack them with the harshest tissue you make is unacceptable not to mention deceptive! I buy the ultra soft to protect my skin. I pay more expecting that what I'm buying, what's on the label is what I'm actually getting. So very disappointed!!

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
reply from Kleenex Brand

We're sad to hear this as what you've described isn't up to our quality standards, so we'd like to learn more and help. Please feel free to reach out to us by calling 1-800-553-3639 (weekdays, 8 am - 5 pm CT). Thank you!

Sep 1, 2016
Reviewer name: gijill
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Need more tasteful box designs and colors

When shopping for Ultra soft Kleenex I search through the mountains of blue and orange boxes to find the three tasteful brown or gray boxes. I will go to multiple stores if necessary to find the more subdued colors. I like the product, but the color choices are horrible.

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
reply from Kleenex Brand Team

We appreciate you sharing your review with us! Occasionally, we will update the graphic on our Kleenex tissue boxes to better align with today's design insights and stay up to date with current trends. We do appreciate your feedback and will share it with the Kleenex brand team. Thank you for being a fan.

Mar 12, 2023
Reviewer name: product quality
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

disappointed

I have used kleenex brand 3 ply tissue for as long as i can remember, I can't tell you how disappointed I am with your product currently. Your 3 ply now feels like 1 ply. I need 2 tissue now for effectiveness. Not only do I feel the quality has dropped, but you also joined the ban wagon on "shrinkflation". I only get 60 sheets now verses 65. This doesn't leave me too many reasons for continuing with your brand. Sad to say good bye after some 40 years of use.

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
reply from Kimberly Clark

We appreciate your loyalty throughout the years. We're sad to hear about what's going on, because quality is very important to us. Feel free to give us a call at 1-800-553-3639 (Monday-Friday, 8:00am – 5:00pm CST) or contact us here: https://www.kleenex.com/en-us/contact-us when you have a chance so that we can speak to you personally about your experience and try to help. Thank you.

Dec 21, 2016
Reviewer name: Mary Beth
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

New ultra soft tissues are not the same

I compared a new cube box of ultra soft tissues with an old cube box of ultra soft doux tissues, thinking they would be the same. The new tissues appear thinner and not as soft. but most significantly there are only 50 tissues in the new box instead of 75 as in the ultra soft doux box. So not only did you change the box design, you changed the product and quantity and put it in the same size cube to add to the confusion. I am uncertain what you did to the price of the new tissue cube. This is very disappointing for this longtime customer.

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
reply from Kleenex Brand Team

Thank you for your feedback, Mary Beth! To address your main concern first, we are happy to let you know that our Kleenex Ultra soft tissues come in three different pack sizes; 50, 75 and 85 sheets. So you can choose if you need less or more tissues. Also, as you have noticed, we did change designs of our boxes, we occasionally update the graphics on our boxes to stay up to date with current trends. However, the quality of the tissues should remain the same you have grown to love. Your recent experience is not typical for our products and we would like to speak with your personally to learn more about it. When you have some free time please contact our Consumer Care Team at at 1-877-904-8482 (Monday through Friday 8:00 am - 4:00 pm Central Time) or online at https://www.kleenex.com/en-us/contact-us. Thanks again!

Jul 12, 2024
Reviewer name: Smeis
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

TERRIBLE BOX COVER DESIGNS

I totally agree with the recent review by Dawn.  Who on earth chooses the box colors?  What happened to the simple and subtle colors that blend with most decor?  Dawn decided to buy boxes to cover your designs.  I just bought 12 boxes of Puffs and will continue to do that until you make better choices in the box covers.

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
reply from Social Media Team

Hi there. We appreciate your feedback on the new designs. We're constantly striving for designs that everyone loves, and your comments help us. Thank you.

Jun 17, 2021
Reviewer name: Goaskalice
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

The tissues have changed and not for the better

I am in my 70's and have used your tissues all my life. I ALWAYS but just the plain ordinary tissues. The lotion ones irritate my skin. Purchased my usual tissues a few weeks ago and they have changed and not for the better. I have allergies and use a lot of tissues and the actually are irritating my nose and are thinner and NOT absorbent and feel slippery . WHY change the best tissue EVER ???

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
reply from Kleenex Brand

Hey Goaskalice. We're sad to hear about what happened, because we haven't made any changes to these tissues. They should be the same ones you've come to know and love. We'd love to talk to you more and see what we can do to help. When you have a minute, please give us a call at 1-800-553-3639 (Monday-Friday, 8:00am – 5:00pm CST) or contact us here: https://www.kleenex.com/en-us/contact-us. Thanks, and we look forward to hearing from you soon.

May 25, 2013
Reviewer name: Disheartened
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Poor Form

Kleenex has changed something in the way they manufacture their tissues. The tissues themselves are awesome. However, it is no longer possible to get them out of a box. They stop feeding every 5 or so tissues. This is so annoying I will never purchase Kleenex brand again!

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299
Jun 9, 2013
Reviewer name: Sally212
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Kleenex all over my nose

I'm a lifelong Kleenex buyer. I mistakenly picked up a box of "ultra soft" recently. What a mistake! Every time I blow my nose, pieces of Kleenex remain stuck to the outside of my nose and inside my nostrils. YUCK. I'd rather not have remains of the tissue I use left on my face. Sorry, but these get a BIG thumbs DOWN from me.

Review from kleenex.com
Helpful?2KJY7A6PTUBE3600050299