Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Member's Mark 5-Burner Propane Gas Grill for
Member's Mark 5-Burner Propane Gas Grill
4.5 out of 5 stars
stars
640 ratings355 reviews
  1. 5 stars76% (487)
  2. 4 stars13% (85)
  3. 3 stars4% (23)
  4. 2 stars2% (15)
  5. 1 star5% (30)

Member photos

  • +27 images
Sort by |
Showing 121-130 of 355 reviews
Apr 11, 2025
Reviewer name: iok
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Very good for price

The grill meets my expectations for a grill, and exceeds them for an inexpensive grill. It heats well and the components are quality where they count (cast iron grates, stainless burners) and cheap where they don't (plastic dials and hooks). The cover is also very good quality.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Thank you for choosing Member's Mark, happy grilling!

Jun 11, 2025
Reviewer name: h2otown
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Poor customer service

I can't yet comment on the grill that I purchased on 5/02 because we have not been able to assemble it. In an attempt to assemble it a couple of weeks after purchase, we found that there were items included that were damaged. I contacted Member's Mark grill support on 5/19, registered the product and they ordered the parts to be shipped. I was informed that they were moving warehouses but was guaranteed that the items would be received the week of 6/02....here we are on 6/11 and they have yet to be shipped. I contacted Member's Mark grill support two additional times with the last time on 6/09. I requested a call back from a supervisor because I feel this is a bit ridiculous that the parts still haven't shipped and here I sit and wait. Member's Mark grill support is laughable at best.....

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry to hear about you damaged parts. We apologize for the delay in receiving replacements. The replacement parts and hardware were stored and shipped from a warehouse in Canada. With the recent tariffs put in place, we set up and shipped all our warranty parts to a new warehouse within the USA so valued customers like yourself didn't have to pay extra tax, or face delays with shipping at the border. With this transfer of parts, there is a delay for initial warehouse set-up. We apologize for the inconvenience, and will get your part to you as soon as the set-up is complete. Once your order has shipped an email with tracking information will be sent. If you're looking to get your grill set up, the option of a return for a replacement is available at your point of purchase. Hope this helps!

Jul 11, 2024
Reviewer name: Danny
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great BBQ

I had been looking for a new bbq and this fit, pleanty of cooking surfaces, sear option, assembly time was just over an hour

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're happy to hear that assembly went smoothly. Thank you for choosing Member's Mark!

Aug 5, 2025
Reviewer name: Nicky
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Birthday Gift for husband

Nice grill

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
Oct 21, 2024
Reviewer name: C Minchik
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Outstanding Value

I couldn’t believe the quality and build of this grill. Actually better than the Weber Genesis I previously owned. Assembly is definitely a 2 man job for one key part. Would definitely recommend it!

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
Aug 3, 2024
Reviewer name: Coalman
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

GREAT GRILL

Real nice. Instructions poor. Missing key component for igniter but MM sent out a new one. Instructions did not tell you, of the six igniter leads the four long ones go on the left and two short ones go on the right.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We&#39;re sorry to the confusion regarding the electrode wires. There is a brief description on step 15 (page 38 of your assembly manual) regarding the placement of the wires. There is an interactive 3D app called BILT that is free to download for both iPhone and Android users. Many customers find it helpful during assembly, as you can pause, zoom-in, rotate and interact with the assembly instructions. BILT also has further explanation of where the wires should be placed (step 26 on BILT). <br /><br />Thank you for choosing Member&#39;s Mark. Happy grilling!

Apr 30, 2024
Reviewer name: Sandra
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great grill at a great price

We got this because of the price. It turned out to be a wonderful deal. It looks beautiful, perfect size for our family, and comes with its own cover.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
Feb 3, 2025
Reviewer name: Alpha6
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Rust in Some Areas

Mostly, the build looks solid. However, in my order, I found rust in certain areas, mostly on the handles. Additionally, few parts are made of cheap plastic.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. For replacement parts or assistance, don&#39;t hesitate to reach out to customer care by phone or email at: 1-833-454-0864 or support&#64;proseriesbbq.com. Your feedback regarding the plastic knobs, bezels and side grommet (the only place where plastic is used) has been noted. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Jul 7, 2024
Reviewer name: Ron Brown
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great Product a must buy

One of the best buys at Sam's Club this summer. I purchased this grill for $299.00 and put it together it took me about four hour because i did not have a second person as recommended by the manufacturer. I used for our forth of july gathering and i grilled four full slabs of baby back ribs, chicken legs, chicken thighs, Italian sausage, hamburgers and hotdogs.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
Nov 11, 2024
Reviewer name: mli
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Members Mark Grill

The grill is great! The assembly was easy and the screws etc were nicely packaged, The directions were easy to follow. We did refer to the QR code video a couple of times. Definitely a 2 person job to assemble. It took about an hour to assemble. Very impressed with the packaging.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221