Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Rubbermaid 64-Piece TakeAlongs Food Storage Set with 30-Quart Storage Tote for
Rubbermaid 64-Piece TakeAlongs Food Storage Set with 30-Quart Storage Tote
4.4 out of 5 stars
stars
2,427 ratings1,404 reviews
  1. 5 stars72% (1,754)
  2. 4 stars11% (279)
  3. 3 stars5% (123)
  4. 2 stars3% (83)
  5. 1 star8% (188)

Member photos

  • +88 images
Sort by |
Showing 481-490 of 1,404 reviews
Feb 20, 2010
Reviewer name: tweetybug
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

fun to use!

I was so excited to see rubbermaid carried larger sizes in takealong containers. I love to bake and they are just the perfect size for my homemade rolls and chocolate chip cookies. The colors are great also. The colors are what drew me and there was a bonus small round container when I bought mine. I will be purchasing these for my 2 daughters and daughter- in-law for Christmas presents. I also saw some great new items online.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
Dec 3, 2008
Reviewer name: unchienne
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Beautiful but useless

Rubbermaid is known for their quality products, and I was expecting this same quality when buying the Twist and Seal containers. Boy was I disappointed. Though lovely to look at (far more aesthetically pleasing than its happy competitor), when it came to function it was a dud. The first time it happened, I dismissed it as a fluke and threw that one container away, but it kept happening...batch after batch of fruit cocktail, spinach juice, and other wet foods were leaking all over the rest of my lunch. Finally, I had enough and now only use the set as regular leftover storage in my refridgerator, ever mindful of the fact that I cannot tip the containers over.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
Sep 9, 2020
Reviewer name: Brad
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

All of the lids are starting to break and tear

Several months ago we replaced all of our haphazard, non-matching food storage containers and bought this 64 piece set to tidy our cupboard. Unfortunately, several months later all of the lids are tearing and breaking. at first, we thought it was a fluke and threw several of the lids away. Now it is apparent that almost every lid has some kind of crack or the beginning of a breakage. I have emailed Rubbermaid Customer service about a week and a half ago and I have not received a response. Also, I tried to attach a photo in this very review and suspiciously “an error has occurred”...I will attempt again

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Supplier Response

Thank you for reaching Rubbermaid. We understand your disappointment about the lids of your Rubbermaid TakeAlongd Food Storage Containers that started tearing and breaking after several months. We apologize for any inconvenience that this may have caused you. We believe that this concern is covered by the wonderful warranty that your product has. In order to process a replacement or if there's anything we can do to assist you, we'd like to kindly request that you contact us directly in order to help you get to the best resolution. Have a great day!

May 30, 2017
Reviewer name: Golem
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Not what they use to be :(

I had the original Take Alongs for freezing cookies (I use to make around 2,000 for Christmas each year). Over the years I have lost them...I bought more about a month ago...much more cheaply made the and the lids do not seal. I was very disappointed, but have to transport 800 cookies for my nephews graduation. I will use freezer bags inside of the containers. Today I bought 2 of the store brand and they were much better...the lids snap shut, so the cookies won't go stale so fast. Unfortunately I had already bought about 20 of the Rubbermaid containers. I won't be spending my money on those anymore....Sad, they use to be top of the line.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Consumer Services

Thanks for taking the time to review our TakeAlongs Large Rectangles! We apologize for any inconvenience that you've experienced with our TakeAlongs food storage. We would like to gather further information. You will be contacted shortly by a member of our Rubbermaid Consumer Care Team.

Aug 16, 2020
Reviewer name: Sonya 72
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

I love this set because it has multiple sizes.

Great set of containers

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
Jan 4, 2014
Reviewer name: lgbq
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

tagalong large rectangles

The lids did not fit the container! I bought them to freeze Christmas cookies but would up putting in my recycle bin! I have bought your products in this size previously because they fit my freezer. The lids were always hard to completely seal but the lids fit on.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
Nov 19, 2017
Reviewer name: Michwife
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Love them until they crack

The 1.2 cup containers are the perfect size for various picnics and leftovers and, most importantly, the kids' lunches. We pack snacks, fruit, cut veggies and cereal into these. The problem is that they crack, sometimes after just a couple of uses. I wash them on the top rack of the dishwasher, and they come out badly cracked. Other brands don't have a comparable product, so I keep buying these, but now I'm on round 4, and it's just ridiculous.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Consumer Services

Thanks for sharing your review of our TakeAlongs Twist and Seal food storage! We apologize for the inconvenience you have experienced. We’d like to assist. You will be contacted shortly by a member of our Rubbermaid Consumer Care Team.

May 3, 2014
Reviewer name: littlebill68
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

split when taken from freezer

took container out of freezer when i took off lid the container split down the side loosing the brussel sprouts that were in it

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Rubbermaid Consumer Services

Plastic is less flexible when frozen and can become brittle. The plastic can break if the the lid and base have frozen together and are pried apart without defrosting.

Jan 3, 2017
Reviewer name: usmc
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

GARBAGE!!!!!!!!!!!

Lids do not stay on at all. waste of time and money. was gonna use for the holidays and glad I found out before I used them.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Consumer Services

Thanks for taking the time to review our TakeAlongs Large Rectangles! We apologize for any inconvenience that you've experienced. Our records show that you've recently contacted our Consumer Care Department directly. We'd also like to follow up. You will be contacted shortly.

Sep 13, 2014
Reviewer name: Amee
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Not microwavable

NOT microwavable. I used this to prop up some popcorn in the microwave and the entire bottom melted off.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302