Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Serta SleepToGo 12" Firm Gel Memory Foam Mattress for
Serta SleepToGo 12" Firm Gel Memory Foam Mattress
4.3 out of 5 stars
stars
1,562 ratings796 reviews
  1. 5 stars69% (1,078)
  2. 4 stars14% (213)
  3. 3 stars5% (80)
  4. 2 stars3% (49)
  5. 1 star9% (142)

Member photos

  • +35 images
Sort by |
Showing 641-650 of 796 reviews
Oct 20, 2020
Reviewer name: Anonymous
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Serta Box Mattress

Amazing box mattress

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
Aug 24, 2022
Reviewer name: Thomas
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

very disappointing

Sagging significantly within 2 months. Wouldn't re wasting your time or money.

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
reply from Serta Team

Hi there, thank you so much for taking the time to review your mattress, your feedback is very important to us. Sam’s Club offers a 100% member satisfaction guarantee for additional assistance please reach out to Sam’s Club member phone number 385-256-9674. We hope this helps!

Aug 8, 2022
Reviewer name: Zuzu
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Better off sleeping on the floor

I bought this bed 2 days ago and returning it TODAY ! Hard as a rock

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
reply from Supplier Response

Hi Zuzu. Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear that the mattress is to firm for you. We would love to discuss other options in getting you the right comfort level. Please contact us at 1-888-240-1945.

Dec 12, 2021
Reviewer name: Reetawonder
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

It's been a year too soft

I brought this mattress a year ago and I'm shopping for a replacement. It started off well, it is way to soft my back can't take it.

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
reply from Supplier Response

Hi there! Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear that the mattress is too soft for you. We would love to discuss other options in getting you the right comfort level. Please contact us at 1-888-240-1945. Thank you.

Mar 28, 2021
Reviewer name: AJ
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Misleading it’s not 12” , it’s 10” matters

It’s just 10” Mattress. Never Expand to 12” as they claimed it is. For the 2nd night I’ve stared experiencing a back pain. DO NOT BUY IT!!

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
reply from Supplier Response

Hi AJ. Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about your experience and would be happy to help.Our 10-year limited warranty covers variance in dimensions of more than 1 inch (once the mattress has had time to expand).Based on your comments it sounds as if your mattress may be exhibiting signs of a defect.We'd like to encourage you to reach out to our dedicated Sam's Club Serta Team at (385) 256-9674. They will be able to answer any questions you may have and get a warranty claim started if needed.We hope this helps. Best, The Serta Team

Dec 29, 2021
Reviewer name: Shampoo pro
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Queen size mattress

Bought it a week ago took out of the box 3 days ago will only go 9 inches high and it’s supposed to go 12 inches. Very disappointed.

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
reply from Supplier Response

Hi there! We are sorry to learn of your experience and want to help. Please call us at 1-888-240-1945. Thank you.

Sep 16, 2019
Reviewer name: Sarah1952
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Too hard

I bought this a month ago and thought I would adjust to the firmness but I haven’t. I plan to return it.

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
Jan 4, 2018
Reviewer name: Babs
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Brick hard.

The first 3 days was okay but day 4-7 it got harder and harder. I'm sleeping on my old mattress and waiting for help to return the memory foam.

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
Feb 5, 2021
Reviewer name: Marshall Alum
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Better Sleep

I sleep so much better and don’t wake up sore anymore. I purchased it with the Members Mark adjustable bed and it’s a good combo.

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
Jun 19, 2021
Reviewer name: JD
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Serta Sleep Mattress

Poor product packaging led to mattress to not expand to usable state. Would definitely not recommend it.

Helpful?70GQ544Y4G6E13885204536
reply from Supplier Response

Hi JD, We're so sorry to hear that you were less than satisfied with your Serta SleepToGo mattress. All Serta mattresses are part of the 100% member satisfaction policy so you can return for a replacement or a refund at any point within the warranty. If you are still in need of assistance, please contact Samsclub.com or the Customer Service line at 888-746-7726 to discuss your options. Thank you!