Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Selectivend Advantage Plus Combo Snack & Drink Vending Machine for
Selectivend Advantage Plus Combo Snack & Drink Vending Machine
3.7 out of 5 stars
stars83 ratings57 reviews
  1. 5 stars52% (43)
  2. 4 stars18% (15)
  3. 3 stars2% (2)
  4. 2 stars5% (4)
  5. 1 star23% (19)

Member photos

Sort by |
Showing 41-50 of 57 reviews
Sep 11, 2018
Marvin
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Nice Machine. Good Sam's club rebate offer

Nice machine. Tracks all sales and good customer support with credit card reader.

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

Marvin, thank you choosing the Advantage Plus Combo Machine and for taking time to post your review. Your business is greatly appreciated. We're happy you're enjoying the Advantage Plus Combo Machine and the customer support as well. We have been manufacturing vending machines in Des Moines, Iowa since 1931 and have partnered with Sam's Club for the past 25 years so their members can purchase quality vending machines. Be sure to take advantage of the product rebate as well. You have 6 months from the date of purchase to buy all the snack and drink products and submit the receipts at once for full reimbursement. It's truly a great value as the cost of all the products at Sam's Club is about $1,000 and you get fully reimbursed for it all. If you ever have questions about the rebate or your vending machine please don't hesitate to call us at 1-800-323-8793. We'd be happy to help. Thank you!

Apr 3, 2025
SnackaSnackaMan
5 out of 5 stars review

Great machine, super value for it

I own several of this model machine and just ordered a couple more because they are such a robust unit that take up less space than two traditional beverage/snack machines. The price point, especially through Sam's, is hard to beat. Once you learn the machine and get them setup properly, which is the most important step, they are a low maintenance workhorse. My machines deliver thousands of flawless vends per month and whenever I need factory support, they are quick to serve. I would strongly recommend this machine for small to medium property/traffic needs.

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

SnackaSnackaMan, Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that our machines have been performing flawlessly for you, and satisfying so many of your customers each month. Your feedback about the price point and the support from our factory team is greatly appreciated. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to continuing to serve you. Thank you again for your kind words and for being a valued member-customer. Please call us at 800-323-8793 if you ever need us. We'll be happy to help. Thank you!

Apr 18, 2023
Renea
1 out of 5 stars review

Big Let Down! Don't buy it.

Had the machine for about 6 months now and it has been a constant problem with vending. Company does not have good support services either.

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

Thank you for submitting your review. We apologize you were experiencing constant problems as that is not the customer experience we expect and is not reflective of our 92 years of catering to the vending industry. Our card reader partner had EMV regulation changes that resulted in an extended period of high call and email volume to our customer support team, which affected our customer support levels. If you are still in need of any help please call us at 800-323-8793 so we can ensure we have everything taken care of for you. Thank you.

Aug 1, 2023
benrie69
1 out of 5 stars review

Wouldn’t recommend i keep having constant problems with this machine. As soon as one problem gets fixed another one pops up do not buy!

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

We appreciate your feedback and ask that you please call us at 800-323-8793 so we can work with you to understand what you were experiencing and to ensure your machine is working properly. Thank you.

Nov 27, 2024
Tom
5 out of 5 stars review

Excellent Machine

Excellent Machine. The rebate is very good, but don't buy too much as the snacks do have an expiration date.

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

Tom, thank you so much for taking time to post a review. We greatly appreciate it, and are happy to hear you're enjoying your Advantage Plus combo vending machine. Definitely a lot of snacks that make up the product rebate, so spread out the purchase of them over the 6-month period allowed to submit your rebate. Always contact us at 800-323-8793 if you need assistance of any kind. We'll be happy to help. Thank you!

May 24, 2023
VENDING GURU
1 out of 5 stars review

DO NOT PURCHASE

Constant problems and machine errors out way too often, even with the rebate this machine is not worth it.

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

We appreciate you submitting your feedback and ask that you please call us directly at 800-323-8793 and reference this review so we can get details of what errors you were experiencing so we can understand what the cause was, and also to make sure we take care of any issues that might still need addressed. For over 90 years we have manufactured quality vending machines and have taken care of our customers. We apologize that you didn't have a positive experience and want to make sure you're taken care of. Please call us. Thank you.

Aug 5, 2020
Mor2000
4 out of 5 stars review

Great machine, but one flaw

This a great machine. The problem is that people can reach the products through the dispenser...disappointed...

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

Mor2000, we appreciate you taking the time to post your review from when you originally purchased your machine. We understand time has gone by, but ask that you please call us at 800-323-8793 to discuss the issue you were experiencing. Please reference this review. Thank you.

Jun 24, 2019
MikeBen
5 out of 5 stars review

Great Machine!

This is the 2nd machine(have had this one for 4 months) that we have purchased in 2-3 years. We have never had a problem with either one. Great features. Offers a wide variety of choices and has a great rebate program for the products.

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

MikeBen, your participation in the Sam's Club vending program is greatly appreciated. Thank you so much for taking the time to post your review from when you originally purchased. Please call us at 800-323-8793 if you ever need us. We'll be here to help. Thank you.

Apr 30, 2024
Senio
2 out of 5 stars review

"No Sale" errors weekly

Overall the machine is decent when it works. After every time the machine is loaded and cash is collected i get a "no sale" error which stops the machine from working. To fix this issue i need to make another trip to the machine to fix an issue which shouldn't be happening to a 3 month old new machine. Support isn't much help since i cant get ahold of anyone to help, searching online doesn't have much, their website talks about the error but its not the same issue I'm having. Overall disappointed in spending so much money and dealing with a issue every week. Seems like buying used/different brand would have saved me from a repetitive issue.

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

Senio,Thank you for sharing this. In speaking with our technical support management a "No Sale" message could be caused by a couple of reasons. We want to get this matter resolved for you so you can use your machine as intended and without disruption. Please call our Sales Support Department at 800-323-8793 and ask to speak with Tom at ext. 8400, or email us at clubsales@selectivend.com . We want to directly get you connected to a service tech. We're confident we can quickly get the resolution identified. Please call or email us at your earliest availability. Thank you.

Nov 7, 2018
Melissa
1 out of 5 stars review

no warranty!

I bought this in sept 2016. 2 years and 1 month later it stopped accepting coins and giving change. It still accepts dollar bills and works otherwise. There is no warranty after 30 days since it was purchased from Sams. And if it was purchased from an independent sales person, they could've possibly extended the warranty, which would've been one year.

Helpful?1LBY6CV2ULLS13879961136
reply from SelectivendProductExpert

Melissa, thank you for contacting us. The machine does come with a 1-Year parts warranty and we also give lifetime toll free support. You did have a 1-Year parts warranty which would have ended in September 2017 if you purchased it in September 2016 as you noted. The 30-Day policy that you also referred to is the Sam's Club return policy for vending machines, which is completely different than the Manufacturer parts warranty. If the coin mechanism is not accepting coins there's a possibility the sensors that validate the coins as real are dirty from 2 years of use and simply needs cleaned. That's a very simple process that we can walk you through over the phone. If the coin mechanism truly needs replaced we do have a Parts Department that can assist with that as well. It would be best for you to call so we can diagnose the situation. Our number is 1-800-323-8793 and our office hours are Monday - Friday from 8 AM - 5 PM CT. Please call us so we can help you. Thank you!