Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Serta SleepToGo 12" Firm Gel Memory Foam Mattress for
Serta SleepToGo 12" Firm Gel Memory Foam Mattress
4.3 out of 5 stars
stars
1,562 ratings796 reviews
  1. 5 stars69% (1,078)
  2. 4 stars14% (213)
  3. 3 stars5% (80)
  4. 2 stars3% (49)
  5. 1 star9% (142)

Member photos

  • +35 images
Sort by |
Showing 641-650 of 796 reviews
Mar 12, 2021
Reviewer name: Ed
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Slow forming. Rigid

Slow forming. Rigid

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
reply from Supplier Response

We're so sorry to hear that about these issues you're experiencing with your Serta mattress. Please feel free to reach out directly to Sam's Club as they'll be able to best assist with your concerns. You can call Sam's Club at 1-888-240-1945. We hope this helps!

Aug 8, 2022
Reviewer name: Zuzu
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Better off sleeping on the floor

I bought this bed 2 days ago and returning it TODAY ! Hard as a rock

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
reply from Supplier Response

Hi Zuzu. Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear that the mattress is to firm for you. We would love to discuss other options in getting you the right comfort level. Please contact us at 1-888-240-1945.

Aug 24, 2022
Reviewer name: Thomas
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

very disappointing

Sagging significantly within 2 months. Wouldn't re wasting your time or money.

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
reply from Serta Team

Hi there, thank you so much for taking the time to review your mattress, your feedback is very important to us. Sam’s Club offers a 100% member satisfaction guarantee for additional assistance please reach out to Sam’s Club member phone number 385-256-9674. We hope this helps!

Dec 12, 2021
Reviewer name: Reetawonder
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

It's been a year too soft

I brought this mattress a year ago and I'm shopping for a replacement. It started off well, it is way to soft my back can't take it.

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
reply from Supplier Response

Hi there! Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear that the mattress is too soft for you. We would love to discuss other options in getting you the right comfort level. Please contact us at 1-888-240-1945. Thank you.

Dec 29, 2021
Reviewer name: Shampoo pro
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Queen size mattress

Bought it a week ago took out of the box 3 days ago will only go 9 inches high and it’s supposed to go 12 inches. Very disappointed.

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
reply from Supplier Response

Hi there! We are sorry to learn of your experience and want to help. Please call us at 1-888-240-1945. Thank you.

Jan 19, 2021
Reviewer name: Kathy
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Serra Mattress

I’ve only been sleeping on it a week, but happy with it. It’s a big warm. Soft , but supported . Expanded instantly and no odor

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
Sep 16, 2019
Reviewer name: Sarah1952
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Too hard

I bought this a month ago and thought I would adjust to the firmness but I haven’t. I plan to return it.

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
May 3, 2021
Reviewer name: MRandaz2
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

ABSOLULETY LIKE SLEEPING ON A CLOUD!

Bought this for our camper, and I am so very happy we did! It is so very comfortable, I am buying one for our home bed also!

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
reply from Supplier Response

Hi there, thank you so much for taking the time to leave us this amazing review. We're so happy to hear that you are happy with your new Serta Sleep ToGo 12" memory foam mattress.

Jun 19, 2021
Reviewer name: JD
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Serta Sleep Mattress

Poor product packaging led to mattress to not expand to usable state. Would definitely not recommend it.

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595
reply from Supplier Response

Hi JD, We're so sorry to hear that you were less than satisfied with your Serta SleepToGo mattress. All Serta mattresses are part of the 100% member satisfaction policy so you can return for a replacement or a refund at any point within the warranty. If you are still in need of assistance, please contact Samsclub.com or the Customer Service line at 888-746-7726 to discuss your options. Thank you!

Jan 4, 2018
Reviewer name: Babs
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Brick hard.

The first 3 days was okay but day 4-7 it got harder and harder. I'm sleeping on my old mattress and waiting for help to return the memory foam.

Helpful?70GQ544Y4G6E13582600595