Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Everlast Spas Grand Estate 6-7 Person 90-Jet Acrylic Spa, Choose Type for
Everlast Spas Grand Estate 6-7 Person 90-Jet Acrylic Spa, Choose Type
3.6 out of 5 stars
stars
51 ratings40 reviews
  1. 5 stars55% (28)
  2. 4 stars6% (3)
  3. 3 stars10% (5)
  4. 2 stars0% (0)
  5. 1 star29% (15)

Member photos

Sort by |
Showing 21-30 of 40 reviews
May 20, 2020
Reviewer name: Eva
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Great spa for the money.

We are extremely happy with our purchase. We have had it about 2 weeks. Love the steps, the blue tooth and changing colors of lights. The adjustable jets are a good feature according to your preference. The delivery was very smooth. The lounger position is helpful to my husband's back issues.

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Thank you so much for your review and feedback! We're glad you had a positive experience and we could help your husband's back. Sorry for the overdue response. Take care Eva!

Jan 4, 2018
Reviewer name: Pjackson
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Awesome Hot Tub

Had an older hotspings that finally died. Went out looking to replace but the cost was shocking for what they get these days for hot tubs. Found this on sale online for $5999. I couldn't be happier. Excellent quality and great support. Had a wiring issue on my end and the help desk was great in assisting me. All the jets and lights work perfectly. Is big and took 8 guys and a skid loader to get it moved into position. When they say curbside delivery, that's what they mean. Shipping company barely had it out of the road. Wouldn't accept extra to move it closer.

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Sorry for the delayed response. Thanks for taking the time to leave a review! We appreciate it and are happy to hear you love your spa. Sorry about the shipping company not moving the hot tub to where you wanted it. If you ever have any issues please reach out. Have an excellent day!

Feb 7, 2024
Reviewer name: Chip
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

You get what you pay for

Two years in and there have been a lot of problems. Speakers broke 6 months in and were replaced then broke again 6 months later. We found metal parts in the bottom of it several times. The valve broke to one of the shoulder jet spots so now we have to listen to it spray while in it. The headrests are all deteriorating and cost $300 for new ones. Sometimes the controls just turn on the jets when they aren't supposed to. We will definitely be leaving this when we move next time and buying the name brand for the next house. There is a reason it's half the price of a nice one.

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Hi Chip. We're sorry about the issues you incurred. Have you called our team for warranty work? This spa has a warranty and some of the issues described are covered.

Dec 5, 2020
Reviewer name: Scott
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Overall its ok

We bought this Spa when it was on sale for 5899 and glad we bought it at that price and not full price. Looks great, lots of jets and power, great features. The speakers are weak, do not sound great but who doesn't have extra blue tooth speakers around? The worst part is the service, takes forever to get ahold of anyone but when you do they will eventually send out a repair service. We had several issues when we hooked up it up but nothing to keep it from operating. They finally sent a service out and they fixed what they could but the steps still need attention. I have emailed multiple times again and no response, not sure what to do from here on out but rest assure I will handle it.

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Sorry for just now responding to your review and the issues you encountered with us. At this point we hope your issues have been addressed and solved, but if not, please call 800-787-6649, email support@Strong9.com, or submit a form on www.StrongSpaSupport.com. Our Customer Service has greatly improved since you left your review. They are much more responsive now and will be happy to help you. Take care!

Jan 9, 2022
Reviewer name: Jonmon
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Filter

Just finished setting up my Everlast Grand Estate Spa. No water in it yet. I wanted to get a spare filter and cannot find it anywhere. 4 7/8" diameter, 12 13/16" length.... very oddball size. Sat on customer service hold 15 minutes and gave up. Going to keep trying to find a filter source for this next week and then tell Everlast Spas to come and get it. So far, I am going to NOT recommend this product to a friend.

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Hi! The filter you're looking for can be found and bought from many locations. If you search for "PRB50-IN" you can find one. It's a Pleatco 50 square foot filter. We can't include a photo, but Walmart, Lowes, Amazon, Home Depot and many other locations offer them for $20 - $30.

Sep 13, 2018
Reviewer name: Brandon T
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Very Pleased!

Overall I’m very pleased/impressed with the product! It works great and exceeded my expectations. A couple things to note: In regards to the delivery of the tub, I was given a 2 week ish window for when it could be delivered. Like most people who would read this review, I didn’t have 2 weeks of free time laying around waiting for it to be randomly delivered during that timeframe. So, I contacted the shipping company to try and plan for the delivery of it. After continually bugging them and continuing to inquire about when it could be, last shipped location/dates/times etc, I was able to narrow it down to a 3 day window. Although the tub was shipped late, almost by a month, I was happy and less stressed that I had a more specific timeframe as to when it would be delivered. Also, I was going to be installing a concrete patio for it. Therefore I got the tub and it sat in my garage for several months until the concrete slab was ready. I was kind of nervous based on reading others reviews on how to move this thing, however a buddy and I were able to move this thing on our own. I bought 4 small moving/furniture roller dollies (a couple small 2x4’s screwed together on wheels). If you take all the sides off, you have a good grip in lifting the tub up for a few seconds. My buddy would lift for a few seconds while I quickly slid a dollie under it and we did this to all 4 slides. Had absolutely no problems and it was just the two of us moving it, and we’re not crazy built or anything. By no means is this thing light but both him and I switched off and were able to lift this thing a few inches off the ground long enough to toss the dollies under it and it rolled perfectly. My detached garage is about 200 ft from where the tub was going and I would be moving this thing from a concrete slab garage floor over gravel and then back onto concrete. Literally just put a couple large pieces of plywood over the gravel and slowly pushed it up and onto the patio slab with no issues. In the tub itself I wish they would’ve put speakers on all 4 sides, but it’s nice that it has Bluetooth for music. One of the headrests wasn’t seating properly so I contacted customer service and within a week I had a new one sent out to me free of charge. Their customer service is great and is very attentive/receptive to my questions. Overall very pleased with this product and it’s absolutely great for the price. So far I have no complaints and no big issues have come up. I would recommend this product to others!

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Sorry for the delayed response. Thanks for taking the time to leave a review! We appreciate it and are happy to hear you love your spa. If you ever have any issues please reach out. Have an excellent day!

Mar 26, 2018
Reviewer name: ScottyB
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Very nice hot tub

High quality. Very nice. No regrets. Got it on sale for $5999,00

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Scott, We are happy to hear how much you are enjoying your spa and know it will provide you and your family with years of further enjoyment -

Sep 3, 2020
Reviewer name: Anonymous
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Midnight canyon I like this color

Really love this spa it’s exactly what I expected.

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Thank you so much for the positive review! We hope you're still loving your spa. Have a fantastic day!

Nov 1, 2018
Reviewer name: buzz
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

VERY HAPPY

I purchased the spa not to long ago and my wife and I are very happy so far. We've also had friends in it and also loved it as well . So far So good

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Sorry for the delayed response. Thanks for taking the time to leave a review! We appreciate it and are happy to hear you love your spa. If you ever have any issues please reach out. Have an excellent day!

Jul 13, 2019
Reviewer name: wendyh71
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Horrible!

Our contractor worked 3-4hrs trying to install hot tub. It kept blowing fuses & is leaking. It took the technician 2wks to contact us & will take another 2wks to make visit.

Helpful?57VSDGCZT9FN13565766899
reply from Everlast

Apologies for just now catching your review and the issues you encountered with us. At this point we hope your issues have been addressed and solved, but if not, please call 800-787-6649, email support@Strong9.com, or submit a form on www.StrongSpaSupport.com.