Customer reviews for Everlast Spas Grand Estate 6-7 Person 90-Jet Acrylic Spa, Choose Type forMember photos
Does not last for the money
Horrible purchase, had the Spa for 4 years, First one had to be sent back for leaks, second one has been repaired multiple times, now a new leak and needs 2 new pumps. Warranty over, Everlast Spa's is no help. Customer service say's there is nothing they can do and won't even send the part and I will pay for the labor. Their service rep wants $2450.00 to repair it. I will never buy from this company again, and I suggest you don't either.
Verified Purchase
Midnight canyon I like this color
Really love this spa it’s exactly what I expected.
Thank you so much for the positive review! We hope you're still loving your spa. Have a fantastic day!
Verified Purchase
Very nice hot tub
High quality. Very nice. No regrets. Got it on sale for $5999,00
Scott, We are happy to hear how much you are enjoying your spa and know it will provide you and your family with years of further enjoyment -
Verified Purchase
VERY HAPPY
I purchased the spa not to long ago and my wife and I are very happy so far. We've also had friends in it and also loved it as well . So far So good
Sorry for the delayed response. Thanks for taking the time to leave a review! We appreciate it and are happy to hear you love your spa. If you ever have any issues please reach out. Have an excellent day!
Verified Purchase
Great features!
So glad we held of to buy the best of the best. Love all the jets and lights! Still playing with the Bluetooth system. Seems to shut off periodically but may be because of notifications coming up on the phone. Overall 5 starts for sure.
Hello Kendra, thanks for leaving a positive review! The pauses are most likely from phone notifications, however if you turn off the sound on notifications, it should not interrupt anymore. We hope this helps and we are very sorry for the late response.
Verified Purchase
Amazing look and features
I bought this spa a few weeks ago and it looks amazing. The features are very desirable and add to the spa"s appeal. I hope that it lasts for many years to come!!
Thank you so much for your review and feedback! We're glad you had a positive experience. Sorry for the overdue response.
You get what you pay for
Two years in and there have been a lot of problems. Speakers broke 6 months in and were replaced then broke again 6 months later. We found metal parts in the bottom of it several times. The valve broke to one of the shoulder jet spots so now we have to listen to it spray while in it. The headrests are all deteriorating and cost $300 for new ones. Sometimes the controls just turn on the jets when they aren't supposed to. We will definitely be leaving this when we move next time and buying the name brand for the next house. There is a reason it's half the price of a nice one.
Hi Chip. We're sorry about the issues you incurred. Have you called our team for warranty work? This spa has a warranty and some of the issues described are covered.
6 Month review: Awesome!
First, we planned ahead for this hot tub in our backyard. We designed/engineered and installed the electricity and patio in preparation for the Sam's Club hot tub and pergola. I called the manufacturer a few times to make sure I understood the technical specs. of the tub and conveyed the information to my electrician to ensure proper wiring. We ordered this spa in January and it was delivered in late February 2019. It is the centerpiece of our backyard with a Sam's Club pergola and lighting. I didn't expect to be impressed with the Blue Audio/BT-ready stereo system, but the sound is immersive with deep bass and a balanced midrange. My wife and I enjoy this hot tub morning, noon and night. It gets hot here in New Mexico, so we turn down the hot tub temperature to 95 degrees in the summer and relax. We installed a retractable awning and curtains on the pergola which provides shade from the sun and privacy from neighbors. One can even find 'Spa Radio' music online and stream relaxing and meditative music; that and a cup of coffee or tea makes for a truly enjoyable morning experience. Out of curiosity, I went to a local spa retail store to buy chemicals for the spa and get advice about disinfecting and maintaining the municipal tap water. I was shocked at the prices of retail tubs with fewer features; the average price of inferior hot tubs at that store was $9,000. Bottom line: this spa is a well-made American hot tub with luxury features sold at a deep discount through Sam's Club. Don't believe the grumblings of a disgruntled naysayer posting negative comments about this hot tub or the manufacturer. We love everything about this product and the complementary Sam's Club pergola and LED lights. Listening to music, online radio, new age ambient soundtracks or whatever is on your smart phone is completely awesome. I highly recommend this hot tub - especially at the remarkable sale price - with free shipping.
Sorry for the delayed response. Thanks for taking the time to leave a review! We appreciate it and are happy to hear you love your spa. If you ever have any issues please reach out. Have an excellent day!
Warranty what Warranty??
I have had the spa for over a year now and had a couple of problems after 3 months of owning the spa. I have called to get warranty work done, they had me take pictures, send an email of what the problem was, and it was a bit of a hassle but I did it anyway. I finally had a person call me to schedule repairs after 6 months of calling multiple times and said he didn't know how to fix it and he would be back in a week. Guess what I never saw or heard from him again. Called Strong Spa to see when the guy planned to come back as it had been about 3 or 4 months. I was given a free filter for my troubles lol, and was told they would send someone out. Here we are a year of owning the spa and still no word from anyone after multiple calls again. I have called and left messages before winter hit and never heard anything. Now summer is here and still no word, now my warranty is expired. guess they never had a warranty to begin with. If you are thinking about a spa don't go this route it's not worth it. Not sure what to do at this point. thought about calling my credit card company to see if I can take repercussions on that end. hope this was a fluke but highly doubt it.
Apologies for just now catching your review and the issues you encountered with us. At this point we hope your issues have been addressed and solved, but if not, please call 800-787-6649, email support@Strong9.com, or submit a form on www.StrongSpaSupport.com.
Very Pleased!
Overall I’m very pleased/impressed with the product! It works great and exceeded my expectations. A couple things to note: In regards to the delivery of the tub, I was given a 2 week ish window for when it could be delivered. Like most people who would read this review, I didn’t have 2 weeks of free time laying around waiting for it to be randomly delivered during that timeframe. So, I contacted the shipping company to try and plan for the delivery of it. After continually bugging them and continuing to inquire about when it could be, last shipped location/dates/times etc, I was able to narrow it down to a 3 day window. Although the tub was shipped late, almost by a month, I was happy and less stressed that I had a more specific timeframe as to when it would be delivered. Also, I was going to be installing a concrete patio for it. Therefore I got the tub and it sat in my garage for several months until the concrete slab was ready. I was kind of nervous based on reading others reviews on how to move this thing, however a buddy and I were able to move this thing on our own. I bought 4 small moving/furniture roller dollies (a couple small 2x4’s screwed together on wheels). If you take all the sides off, you have a good grip in lifting the tub up for a few seconds. My buddy would lift for a few seconds while I quickly slid a dollie under it and we did this to all 4 slides. Had absolutely no problems and it was just the two of us moving it, and we’re not crazy built or anything. By no means is this thing light but both him and I switched off and were able to lift this thing a few inches off the ground long enough to toss the dollies under it and it rolled perfectly. My detached garage is about 200 ft from where the tub was going and I would be moving this thing from a concrete slab garage floor over gravel and then back onto concrete. Literally just put a couple large pieces of plywood over the gravel and slowly pushed it up and onto the patio slab with no issues. In the tub itself I wish they would’ve put speakers on all 4 sides, but it’s nice that it has Bluetooth for music. One of the headrests wasn’t seating properly so I contacted customer service and within a week I had a new one sent out to me free of charge. Their customer service is great and is very attentive/receptive to my questions. Overall very pleased with this product and it’s absolutely great for the price. So far I have no complaints and no big issues have come up. I would recommend this product to others!
Sorry for the delayed response. Thanks for taking the time to leave a review! We appreciate it and are happy to hear you love your spa. If you ever have any issues please reach out. Have an excellent day!





