Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Member's Mark Commercial Foaming Antibacterial Hand Soap Refill (33.8 oz., 2 pk.) for
Member's Mark Commercial Foaming Antibacterial Hand Soap Refill (33.8 oz., 2 pk.)
4.5 out of 5 stars
stars1,023 ratings306 reviews
  1. 5 stars78% (793)
  2. 4 stars9% (93)
  3. 3 stars3% (35)
  4. 2 stars3% (26)
  5. 1 star7% (76)

Member photos

Sort by |
Showing 281-290 of 306 reviews
Oct 29, 2019
wegotgame
2 out of 5 stars review

Difficult to load the soap bag

Why is it soooo difficult to laod the soap bag ? I had to poke a small hole in the top of the bag to release air, and then put tape over the hole. I thought I was gonna break the whole thing !

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
Apr 27, 2021
Sassue
4 out of 5 stars review

Convenient

I would give it a 5 but the refill doesn’t fit It’s too big. I have to squeeze out most of it or use it manually before inserting it into the dispenser.

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
reply from Supplier Response

Sassue, we'd like to learn more details about your experience. Please give us a call at 1(866) 999-7484 between 8-5 CST Monday through Friday, and provide Code MMC48 to the representative. A member of our product team will call you to learn about your experience and see how we can help. We look forward to speaking with you.

Nov 17, 2019
Adam
1 out of 5 stars review

owner

After 3 days Ive finally got the dispenser to close. Their R&D department must all be chuckling after Sam’s demanded a cheaper price from Ecolab. “Oh sure, we’ll agree” Won’t fit & lousy smell just like everyone else has so stated.

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
May 1, 2020
Justin
5 out of 5 stars review

Super suds

Great foaming hand soap. We bought two of the dispensers and 4 packs of the soap for a total of 8 refills. This stuff lasts forever too. The packaging mentions roughly 1300 applications. Price is right too! Thanks Sams Club!

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
reply from Ecolab Customer Support

Great hearing from you Justin! Thanks.

May 8, 2017
RobG
4 out of 5 stars review

THIS SHOULD BE ON SUBSCRIPTION

This item should be on "subscription". The dispenser is (which makes no sense). Please add this item so it can be shipped on a regular basis to businesses.

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
Sep 9, 2020
Tami
5 out of 5 stars review

Great Product !

great product! We have a Janitorial service and have used this product many times and will continue to use it. Has a great scent, suds well and a Great Price.

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
reply from Supplier Response

Thanks Tami! We appreciate your rating, review and being a loyal customer!

Nov 22, 2019
Todd
1 out of 5 stars review

Bag is too big for holder

Hey Sam's Club, It would be cool if the last 4 bags I received weren't too big for the holder. So that I didn't have to sit there for 15 minutes to pump out the soap into my hand and all over the floor - Thanks for the extra work!

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
May 11, 2020
Scout
1 out of 5 stars review

Soap does not fit into dispenser

I purchased the two pack of Ecolab Member's Mark Commercial Foaming antibacterial hand soap to find it does not fit into the dispenser. One without the other is useless. Not sure how Walmart would approve or allow this to be sold.

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
reply from Ecolab Customer Support

Scout, we are sorry to hear about your recent experience and appreciate your feedback. Please give us a call at 1 (866) 999-7484 between 8-5 CST Monday through Friday, and provide Code MMC48 to the representative. A member of our product team will call you to learn about your experience and see how we can help. We look forward to speaking with you.

Oct 6, 2022
Francis
2 out of 5 stars review

Damaged or defective item: Request a replacement

This item arrived damaged. One of the 2 bags had been leaking. The box was soaked through (soaked the box underneath as well, but that item wasn't damaged). One bag is usable.

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
reply from Supplier Response

Francis, we apologize for your experience regarding the leaking box. You are covered by Sam&#39;s Club 100% Satisfaction Guarantee. There are a few different ways to process your exchange/refund. Below is a link to the &#34;Returns&#34; section on samsclub.com.<br /> https://www.samsclub.com/content/returns?xid&#61;ftr:return-refunds<br /><br />Also you can always call (888) 746-7726 or bring back to the club for a refund or exchange. Thank you for sharing your experience with us.

Apr 3, 2020
Lee
1 out of 5 stars review

Does not fit, different formulation

Been using this item for years and all of a sudden, they dont fit in the dispensers. plus the smell is different and the feel on your hands is different, what happened and what are we suppose to do with all thee useless refills??

Helpful?4DOCHLT0OJRR7874216056
reply from Supplier Response

Hi Lee. We want to help you out. Can you please give us a call at 1 (866) 999-7484 between 8-5 CST Monday through Friday, and provide code MMC48 to the representative? A member of our product team will call you to learn about your experience and see how we can help.