Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Member's Mark 5-Burner Propane Gas Grill for
Member's Mark 5-Burner Propane Gas Grill
4.5 out of 5 stars
stars
640 ratings355 reviews
  1. 5 stars76% (487)
  2. 4 stars13% (85)
  3. 3 stars4% (23)
  4. 2 stars2% (15)
  5. 1 star5% (30)

Member photos

  • +27 images
Sort by |
Showing 11-20 of 355 reviews
Jun 19, 2025
Reviewer name: clee
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Looks great, runs hot, weird grease tray.

This very attractive grill arrived promptly and undamaged. It did take a professional "handy-person" to assemble it, and he struggled with it for over 4 hours. It does seem solidly made. Lights instantly. Runs HOT. There will be a learning curve here that may take some time to get used to. My surprise and one real gripe is the grease tray. (Not the grease cup.) The tray does not come out completely like every other grill I have ever owned. You have to release it using a couple of clamps on the back of the grill, and then it only drops down so you can wipe it off. It is permanently attached on the front. I have no idea, other than it might have been less expensive to build it this way, why the manufacturer would choose this approach. Not sure I'm going to like this "feature". Casters work, but are not as sturdy as I think would be ideal. I have an aggregate patio, so maybe that is part of the issue. Certainly my patio is not nearly as smooth as the concrete flooring at the local Sam's Club where the display unit glides like a hot knife through room-temp butter! The many places to hang accessories is a plus. Honestly, it's too soon to really rate this grill properly. If I can add more information or want to change my star rating after living with this grill for at least 6 months or more, I will certainly do that.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Your feedback is important to us. Your notes regarding the design of the grease tray and castors has been passed along. Should you have any questions or concerns, don't hesitate to reach out to customer care by phone or email at: 1-833-454-0864 or support@proseriesbbq.com. Thank you for choosing Member's Mark!

May 30, 2025
Reviewer name: Dave H
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Missing part

Missing part for side burner and have been waiting a month for it. No end in sight.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry to hear about your missing part. We apologize for the delay in receiving a replacement part. The replacement parts were stored and shipped from a warehouse in Canada. With the recent tariffs put in place, we set-up and shipped all our warranty parts to a new warehouse within the USA so valued customers like yourself didn't have to pay extra tax, or face delays with shipping at the boarder. With this transfer of parts, there is a 2 week delay for set-up. We apologize for the delay and will get your part to you as soon as the set-up is complete. Thank you for your patience.

Aug 8, 2025
Reviewer name: Bryan A
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Verified Purchase

Heats too hot!

Not the greatest. Temp was too hot! Lowest setting we were getting 450 degree temperatures. We could not get it lower. Bought a new regulator and it did not fix the issue. We had to return.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry to hear that you returned your grill before allowing us to address any heating issues you were facing! For replacement parts or troubleshooting assistance, don't hesitate to reach out to customer care by phone or email at: 1-833-454-0864 or support@proseriesbbq.com. We hope you will consider Member's Mark in the future!

Sep 25, 2025
Reviewer name: Brian
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Good, not Great

I had a Members Mark grill prior to this that was awesome. It lasted about 9 years. I loved it. This one is not as sturdy. I have only used it 3 times so far. The handle on the lid does not attach very well. I don’t expect it to last. But we will see. It also took approximately 3 hours to put it together. So if you can get one assembled, I would recommend that.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
Apr 28, 2025
Reviewer name: OC
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Nice grill

Wish it had infrared rotisserie burner reather than a side burner, but at this price, it is good enough

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Your feedback regarding the need for a rotisserie burner has been noted. Your feedback is important to us. Thank you for Choosing Member's Mark!

Jun 21, 2025
Reviewer name: Snow Lady
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Missing hardware screws

We ordered grill ahead of time for Father’s Day. We are waiting for the missing screws to arrive. So far, no communications when those items will be delivered.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We're sorry to hear about your missing hardware pack. We apologize for the delay in receiving a replacement. The replacement parts and hardware were stored and shipped from a warehouse in Canada. With the recent tariffs put in place, we set up and shipped all our warranty parts to a new warehouse within the USA so valued customers like yourself didn't have to pay extra tax, or face delays with shipping at the border. With this transfer of parts, there is a delay for initial warehouse set-up. We apologize for the inconvenience, and will get your part to you as soon as the set-up is complete. Once your order has shipped an email with tracking information will be sent. If you're looking to get your grill set up sooner, the option of a return for a replacement is available at your point of purchase. Hope this helps!

Jul 11, 2025
Reviewer name: Davy
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Didn’t work out of box, help lagging/non-existent

Propane regulator did not work straight out of the box, grill would not light. Almost a month later and they haven’t even shipped the replacement part.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. We&#39;re sorry to hear about the issue with your regulator. We apologize for the delay in receiving a replacement. The replacement parts and hardware were stored and shipped from a warehouse in Canada. With the recent tariffs put in place, we set up and shipped all our warranty parts to a new warehouse within the USA so valued customers like yourself didn&#39;t have to pay extra tax, or face delays with shipping at the border. With this transfer of parts, there is a delay for initial warehouse set-up. We apologize for the inconvenience, and will get your part to you as soon as the set-up is complete. Once your order has shipped an email with tracking information will be sent. <br /><br />In the meantime, I&#39;ve included a link below to a YouTube playlist of videos for your specific grill, where you can find troubleshooting, operation videos and other information: <br />https://www.youtube.com/watch?v&#61;1m59yPgXJys&amp;list&#61;PLt_pmryXkYnGXx4b8uXj5QwLN5KbT7r9a<br />It is very uncommon for a brand new regulator to be unfixable. Most regulator issues are fixable with a bit of troubleshooting. <br /><br />Alternatively, if you&#39;re looking to get your grill set up sooner, the option of a return for a replacement is available at your point of purchase. Hope this helps!

May 23, 2025
Reviewer name: RMJVR
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great Grill

Quite a bit of assembly required and 2 people highly recommended. Grill works great and has a fairly even heat across surface. Be sure to season grates before first use. Very pleased so far

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Jan 6, 2025
Reviewer name: Accentus
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Really nice grill for the price

My wife and I gave this as a Xmas gift for our daughter and son-in-law. Assembly was fairly straightforward, for the most part… Caveat: when installing the doors, leave the bottom side panels bolts a little loose so you can get the door pins in place. I also thought that the cast iron grills were porcelain coat, but it was the flavor bars.

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221
reply from Member's Mark Supplier

Thank you for taking time to leave a review. The Cooking Grates are constructed of Porcelain Coated Cast iron. The Heat tents (flavour bars) are as well, but the difference is that the heat tents are a glossy finish where the cooking grates are a matte finish and take on the porous texture of the cast iron underneath. The cast iron cooking grates will still need to be seasoned. For best care of the cooking grates:<br /><br />CLEANING PORCELAIN CAST IRON COOKING GRATES:<br />During preheat, brush cooking grates with a grill brush to remove debris.<br />IF A MORE THOROUGH CLEANING IS REQUIRED:<br />1. Wash cooking grates with soap and water only.<br />2. Rinse and dry thoroughly with a towel. If cleaning on a very hot day, allow grates to dry in the sun.<br /> <br />SEASONING: <br />When cooking grates are clean; Using rubber gloves spread VEGETABLE SHORTENING over the entire grate surface. Be thorough. Vegetable oil or canola oil are also good options. Do<br />not use salted fats such as butter or margarine. Position the seasoned grates into the grill. Light your grill, and set to Medium temperature for 30 minutes. Turn all controls &#34;OFF&#34; and close the LP gas cylinder. Let the cooking grates cool. This procedure should be repeated several times throughout the season, to ensure optimal protection from damages related to humidity and<br />corrosion. <br /><br />CAUTION: Always handle Porcelain-Coated Cast Iron grates with care to avoid damaging the porcelain enamel finish.<br /><br />Hope this helps. Thank you for choosing Member&#39;s Mark!

Jun 15, 2025
Reviewer name: SLA
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

New grill, works very well

so far so good, lights easily, and definitely burns very hot...plan to use lower settings. My only concern is the cleaning; my old weber grill had a tray where you could scrape everything into and then pull out the tray to remove all the debris, this grill does not work that way, you must clean the bars outside of the grill and then clean all the debris inside the grill, i used a small portable vacuum after i scraped stuff up...not a huge deal, but a design consideration grill maker should consider...but i definitely like the grill !

Helpful?49M7HMESGA0L15614115221