Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Member's Mark Deluxe Wooden Kitchen Play Center for
Member's Mark Deluxe Wooden Kitchen Play Center
4 out of 5 stars
stars
610 ratings306 reviews
  1. 5 stars64% (391)
  2. 4 stars9% (53)
  3. 3 stars7% (41)
  4. 2 stars6% (36)
  5. 1 star15% (89)

Member photos

  • +39 images
Sort by |
Showing 151-160 of 306 reviews
Nov 17, 2022
Reviewer name: Ashley
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

not good

I was so excited about this purchase and my husband put it together for Christmas morning last year and the door broke while putting it together. It took forever and was very flimsy. It was ruined by day two. I would invest in a nicer quality kitchen. Won't make the same mistake this year.

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from JupiterWorkshops Team

Hi Ashley, we are sorry for the issue that you have.The item door is now improved with an enhanced hinged. In addition, we have new model this year with improved quality. It is worth the try again. We can arrange you a replacement door. Kindly contact us at customerserviceusa@jupitertoy.com

Nov 21, 2021
Reviewer name: Devi
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Easy

Great

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
Dec 26, 2020
Reviewer name: Alyssa
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

hard to assemble and broke within 8 hours.

I bought this kitchen thinking it was really cute. Tools my husband 6 hours to assemble and he never could get the door under the sink lined up perfectly. Not even 8 hours after my 1 year old got she was opening the door under the sink and it completely came off ripping thru the wood it was attached too. Mind you she's 1 and doesn't have super human strength. It literally ripped thru and split the wood above. I'm disappointed

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from Member's Mark Supplier

Hi Alyssa, please accept our apologies for the problem you have experienced with your product. The design of the hinges and hardware have been modified to prevent this happening in future. We can send a replacement part with the updated modifications . Please contact us at customerserviceUSA@jupitertoy.com

Jan 9, 2022
Reviewer name: Karissa
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Disappointing

Cheap materials, there were imperfections all over, anywhere there is paint depicting anything it easily scratches off, one of the buttons came off before it was put together. Was chipped and scratched and broken before even completing the project. This definitely won't last the year.

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from JupiterWorkshops Team

Hi Karissa, We apologize for the issue that you have. Kindly send us email at customerserviceusa@jupitertoy.com for more information. This item contains many pieces as to build an L-shaped product, so it is heavy for transportation. Parts maybe scratch and broken during delivery. We can send you replacement part for the button and broken product.

Dec 23, 2020
Reviewer name: BrittElaine
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Cute, but big issues

We were 3 hours into getting this kitchen built, only to get realize that the dishwasher door won't open, but everything was lined up perfectly, we looked at ways to correct the issue, but it seems to be too big of an issue keep the kitchen, it's a super cute kitchen, but unfortunately we disassembled ours and will be taking back to Sams club, we bought a Step 2 kitchen, assembled it in under an hour, no issues. Over all, I can not recommend due to assembly issues with the dishwasher door.

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from Member's Mark Supplier

Hi Britt Elaine, please accept our apologies for the problem you have experienced with your product. The design of the hinges and hardware have been modified to prevent this happening in future. We can send a replacement part with the updated modifications . Please contact us at customerserviceUSA@jupitertoy.com

Apr 25, 2021
Reviewer name: Krati
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Hectic Assembly and Major Design flaw

I bought during thanks giving and for some reason recently only opened this and started assembling with lot of excitement for my son. It took 3 hours for me to complete first half steps itself and that itself a very bad design to have so much steps and that many parts. And suddenly there is a problem in the step and I thought I put something wrong and after verified almost all the steps I did I found it's design mistake that one of the wood length is bit small which makes it tough to assemble. That's it... I did assembled and went to bear club and returned it. But we trust so much on these products and they just designed bad . They should opt some better manufacturer and designer to make it simple.

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from JupiterWorkshops Team

Hi Krati, thanks for your comments on the item and we apologize for the issues that you have. Apart from the instruction manual, we have 3D instruction on BILT app and it may allow better understanding on the steps. Or you can contact us at customeserviceusa@jupitertoy.com and we can assist you for assembly issues. It would be better if you can provide us photos showing which step and board that with design issue? We may supply you replacement parts if you found the pieces were cut slightly small.

Dec 30, 2020
Reviewer name: tiredmama
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Terrible instructions & design

I bought this to go with the fruit market that my son loves so much. I assumed the construction would be similar, I was very wrong. I supposed the hours of enjoyment my son is having with this kitchen is making up for the several hours of intense frustration I had building it. So far it's holding up well. He LOVES the ice machine. It's cute. Here are a few heads up tips when building....have a glass of wine handy, have a friend there for emotional support and physical help while building. Sort the million pieces of “wood” into piles by tens. Example: 1-10, 10-20, 20-30 etc. The toaster needs some cut styrofoam (from the packaging) under the lever to help avoid the toast falling inside and keeping it level/flat. The door under the sink is a problem. It catches horribly. I slightly loosened the 2 bottom screws on the hinge with helped, it still touches the same spot it was catching but nothing like before. It's hardly noticeable now. A rubber jar opener helped when screwing the cute plastic hook on the backsplash...also the friend came in handy for that to give my hands a break. She struggled too. I have put together many toys, furniture etc and never in my life have I come across the absolute WORST instructions!!! I “assumed” many steps only having to undo what I assumed was correct to do the opposite. The digital instructions in the app they offer are just as bad only more annoying. I'm now never again wanting to purchase a “wood” toy that needs to be assembled (oh and the box weighted a ton...that was fun wrapping for Christmas morning). Save yourself the headache and buy Step2.

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from Member's Mark Supplier

Hi Tiredmama, Thanks for your comments in regards to the assembly time and steps. It is a product with lots of features so the parts are a lot and there will be more steps. We will discuss this with our teams if there can be any modifications. For the broken parts, we can send you replacement parts. Please contact our customer service at customerserviceUSA@jupitertoy.com and we can assist.

Dec 30, 2022
Reviewer name: Lucia
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Screws not going in

I bought this for my daughter for Christmas we We're putting it together And we brought out our electric drill and we still couldn't get the little white pieces that are built into the boards we're popping out at the ends when the screws would go in and they would be sticking out like a good Inch we could not get the screws in whatsoever purchase ever my daughter is so devastated she cannot play with her kitchen.

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from JupiterWorkshops Team

Hi Lucia, we are sorry for the bad experience that you have on the product. The little white piece should be installed with only a hand screwdriver. Electric is too strong for the little white piece. Can you reach us at customerserviceusa@jupitertoy.com so we can assist you by sending you replacement parts?

Apr 11, 2022
Reviewer name: Pooja
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

do not waste your money

1st of all it came damaged when we received it . Then they told us to send another one and return this one which we did . 2nd time also we received few parts chapped off also minor breakage all over pieces. When you put to gather it gets more brakages . Less than 3 weeks and door is coming off more wooden has chapped. 100$ spent on waste .

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from JupiterWorkshops Team

Hi Pooja, we are sorry for the issue that you have. This item is heavy and sometime the parts will easily broken if the courier didn't pay attention during delivery. Kindly contact us at customerserviceusa@jupitertoy.com with photos, we will assist you by sending you the replacement parts to rectify the issue.

Jan 27, 2022
Reviewer name: fmappliance
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

DO NOT BUY IT !!!!!!!

Do not waste your money or time (setting it up) VERY BAD QUALITY. In the description says the microwave lights up... IT DOESN'T... I gave 1 star because there's no option to give 0 star or thumbs down. The wood was all cracked up. It takes to much time to assembly because it has like 2 thousand parts, I decided to keep it because it was half way assembled and my poor daughter fell in love with it (she didn't realize all the defects) DON'T BUY IT !!!!! I hope they take it off the market.

Helpful?4YPJI5RLM6E115385263301
reply from JupiterWorkshops Team

Hi fmappliance, we are sorry for the issues that you have. We didn't have the description mentioning the microwave lights up. It would be good if you can send us the info so we can check the detail. For the broken parts, are they arrived broken? You can send us photos at customerserviceusa@jupitertoy.com and we can submit you replacement on broken parts.