Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Keter All-Weather Grenada Chaise Loungers, Set of 2 for
Keter All-Weather Grenada Chaise Loungers, Set of 2
3.9 out of 5 stars
stars1,204 ratings701 reviews
  1. 5 stars59% (712)
  2. 4 stars12% (146)
  3. 3 stars5% (64)
  4. 2 stars5% (64)
  5. 1 star18% (218)

Member photos

  • +60 images
Sort by |
Showing 621-630 of 701 reviews
Apr 21, 2016
barbedout
5 out of 5 stars review

Quality Product

Was delivered well packaged. I just had to attach the backs which snap onto the frame. Very easy but two people makes the job less cumbersome. Quite comfortable. We use the cushions purchased from Sam's Club.

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello, Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.

Oct 12, 2016
Donna
5 out of 5 stars review

Love these chairs

We love these chairs. Bought two for our pool patio. Great price and they look great! Had them for about a year and look brand new. No maintenance needed. We just hose them off when we clean the pool deck. Very happy!

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
Jul 24, 2014
LANana
1 out of 5 stars review

Poor Quality

I purchased 2 sets to be delivered to my daughter. All of the chairs had broken bolts where the backs connected to the seats. My son-in-law had to return the chairs to our local Sams' Store. I would not recommend these chairs.

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello, We do apologize for the problems and inconvenience you had with your Keter purchase. Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.

Aug 27, 2014
Freddo
5 out of 5 stars review

Very comfortable!!

We not only like the looks of the chairs but they are comfortable and we really like that they are wider than regular chaise lounges. So glad we bought them!!

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello, Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.

Mar 12, 2017
Scott
1 out of 5 stars review

Save your money

These chairs do not hold up. The material looks cheap and weathered after one year of us. The legs fold/fall down all the time. I would not recommend these chairs to a friend. Terrible choice.

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello Scott! We are very sorry to hear that you are unsatisfied with your purchase. These chairs do have a 2 year limited warranty. Please call our customer service at 877-638-7056 or email them at uslcs@keter.com in order to receive information or ask any questions you may have regarding this warranty and what it covers.

Aug 16, 2014
Umatillian
4 out of 5 stars review

Nice looking chairs.

One of the chairs, when we locked the back legs in place, the little orange thing that is the locking mechanism broke. We called Sam's and the representative had the manufacturer call us. We got a replacement part and all is well. Love the chairs.

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello, Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.

Jun 11, 2014
mcrouch824
4 out of 5 stars review

Great value for the money

These lounge chairs are comfortable, look like rattan but are are a hard plastic. We will see if they last multiple pool seasons. I just wish they offered cushions to fit on top of them.

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello, Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.

Dec 23, 2013
larrygil
5 out of 5 stars review

quick delivery, look great

I have not had a chance to use or see how they hold up yet. I just got them. They look great, feel fine, but time will tell. Price was excellent for 2 chairs, so see what they are like in a year.

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello, Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.

Sep 10, 2014
Shopper37167
5 out of 5 stars review

Great lounge for the price

Comes assembled. Yay. Appears well made. Sturdy. I like they can be stacked for storage. Quick delivery.Only used for a short time so can't comment on durability.

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello, Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.

Apr 26, 2016
kats67
4 out of 5 stars review

Nice chairs

Fit our pool area well and look nice. There was a broken piece of wicker on one of them we discovered, so that was a disappointment. Otherwise I would have given 5 stars.

Helpful?6NNZVVW0FJFQ13884768752
reply from Keter-NA

Hello, Thank you for taking the time to let us know about your experience, we appreciate your comments. It plays a very vital role in our continuous efforts to improve our products.