Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Faux 72" Ficus Tree in Roped-Style Handwoven Basket for
Faux 72" Ficus Tree in Roped-Style Handwoven Basket
4.2 out of 5 stars
stars
400 ratings207 reviews
  1. 5 stars70% (280)
  2. 4 stars10% (41)
  3. 3 stars4% (17)
  4. 2 stars4% (15)
  5. 1 star12% (47)

Member photos

  • +16 images
Sort by |
Showing 171-180 of 207 reviews
May 14, 2023
Reviewer name: Annie M
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great!

Looks real, good height and adds the look I wanted in the room. Great value too!

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
reply from LCG Florals

Thank you for taking the time to leave a review! The team here at LCG Florals is thrilled to hear you are happy with your purchase. We appreciate the positive feedback.

Jun 10, 2021
Reviewer name: Drifter
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great price for the quality of the tree.

So pleased with the tree. It is one of my most realistic looking faux products I have.

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
Dec 19, 2021
Reviewer name: pmcd
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Nice, but breaks easily

Pretty tree, but 3 of the top branches were broken off. Not sure if that can be fixed

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
Mar 4, 2024
Reviewer name: Gerald R
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Pleased

Tree was perfect, fit nicely in the empty corner.

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
Apr 25, 2024
Reviewer name: Annonymous
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Not sure how these are 6'

Not sure how these are 6'

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
Dec 3, 2021
Reviewer name: Kandy
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Will return

Very cheap looking

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
reply from Supplier Response

We are sorry to hear that you are disappointed with the quality of the tree you received. We would like the opportunity to try again and make this situation right. Please contact us at info@lcgsalesinc.com if you would like us to send you a replacement.

Dec 26, 2021
Reviewer name: Sad
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Don’t Buy!!!

I was very disappointed. The tree smelled and did not look as advertised. I returned back to Sam’s for a refund.

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
reply from Supplier Response

We are sorry to hear that you are disappointed with the quality of the tree you received. We would like the opportunity to try again and make this situation right. Please contact us at info@lcgsalesinc.com if you would like us to send you a replacement.

Nov 28, 2021
Reviewer name: Brina
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

skimpy

Don’t waste your time. The picture of the Plant on the website is full. The two I received barely had any leaves or branches especially at the top.

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
reply from Supplier Response

We are sorry to hear that you are disappointed with the quality of the tree you received. We would like the opportunity to try again and make this situation right. Please contact us at info@lcgsalesinc.com if you would like us to send you a replacement.

Sep 16, 2024
Reviewer name: Tara
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Nice looking tree

This came better than I expected. The basket was a little smushed but I was able to get it back to normal.

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
Dec 7, 2021
Reviewer name: pool home
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Absolutely trash and broken

Do not buy this. It is so horrible looking and very bad packaging. Completely destroyed by the time we got it

Helpful?3CIGLM8P68E013585774646
reply from Supplier Response

We are sorry to hear that you are disappointed with the quality of the tree you received. We would like the opportunity to try again and make this situation right. Please contact us at info@lcgsalesinc.com if you would like us to send you a replacement.