Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for flexH2O 75' Lightweight Performance Hose for
flexH2O 75' Lightweight Performance Hose
3.8 out of 5 stars
stars
1,841 ratings949 reviews
  1. 5 stars59% (1,081)
  2. 4 stars9% (173)
  3. 3 stars7% (135)
  4. 2 stars5% (94)
  5. 1 star19% (358)

Member photos

  • +232 images
Sort by |
Showing 401-410 of 949 reviews
Mar 24, 2021
Reviewer name: Lilli
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

WORST HOSE EVER

DO NOT WASTE YOUR MONEY! I USED IT ONCE AND TWO SECTIONS BLEW OUT.

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
Aug 26, 2021
Reviewer name: Karen Grueninger
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Hose

The first time we used the hose the end blew off.

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
reply from TeknorApexSupport

Hi Karen. We apologize for the poor performance. Please contact our team ASAP at 1-800-289-6786 for resolution. Thank you for shopping at Sams Club

Aug 1, 2020
Reviewer name: Eileen
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Don't Buy

This has got to be the worst ever hose I've ever owned in my 69 years on this earth!

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
reply from TeknorApexSupport

Hello Eileen,We are sorry that you were unhappy with your purchase. Please contact our customer service as they would be happy to address the issues you were experiencing. Our team can be reached at 800-289-6786.Thank you!

Jun 30, 2024
Reviewer name: Norma
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Had to return

The hose burst with first use. Returned it and got a refund without a problem.

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
reply from TeknorApexSupport

Hello, We are sorry that you were disappointed with your purchase. Please contact our customer support team at 800-289-6786 as they would be happy to assist you. Thank you

Apr 9, 2023
Reviewer name: Denise
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Junk

Both connection ends leaked like crazy the first time I hooked it up.

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
reply from TeknorApexSupport

Hi Denise, we apologize that the product did not perform as promised. Please contact our customer care team at 1-800-289-6786. Thank you for shopping at Sam's Club.

Apr 3, 2024
Reviewer name: Chris
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great purchase

Easy to use stores nicely

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
Apr 1, 2024
Reviewer name: Rachel
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Kinks and doesn’t fit with gasket that is included

Kinks and doesn’t fit with gasket that is included

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
reply from TeknorApexSupport

Hello,We are sorry that you experienced this issue - Please contact our customer support team at 800-289-6786 as they would be happy to assist you.Thank you

May 28, 2026
Reviewer name: Michael
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

We had the hose for 3 weeks and ruptured in 2 spots. Very flimsy, do not purchase.

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
Jul 27, 2024
Reviewer name: Stoo
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Nice for a few months

Was good while it lasted, which was approximately 6 months.

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
Jan 5, 2021
Reviewer name: GrandpawJones
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

No Pressure

I bought two. They will not provide half as much pressure as a standard hose.

Helpful?4660VYM9SNW43172440067
reply from TeknorApexSupport

Hello,We are sorry you experienced an issue with your hose - Please contact our customer service team at 800-289-6786.Thank you