Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Member's Mark 5' Pre-Lit Color Changing Poseable Skeleton for
Member's Mark 5' Pre-Lit Color Changing Poseable Skeleton
4.4 out of 5 stars
stars
44 ratings27 reviews
  1. 5 stars70% (31)
  2. 4 stars11% (5)
  3. 3 stars9% (4)
  4. 2 stars5% (2)
  5. 1 star5% (2)
Sort by |
Showing 1-10 of 27 reviews
Sep 12, 2026
Reviewer name: Megan
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Bones Ahoy

Super bright! Just wish it had more solid colors. But it looks awesome at night !

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
Aug 30, 2026
Reviewer name: Satisfied and then some
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great for the price

Best purchase works great

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
Sep 11, 2026
Reviewer name: Lyn
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Lynn

Purchased for grandchildren. They love it. Color changing function works perfectly. Everyone is enjoying it.

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
Oct 17, 2026
Reviewer name: Robin
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Skelton

This is great. Works good

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
Aug 29, 2026
Reviewer name: anonymous
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Loved it

It’s very colorful and bright! It’s easy to position. My 7 year old loves it. Good quality material.

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
Oct 5, 2026
Reviewer name: Alan
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

WHT Skeleton

Love it he's awesome

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
Sep 23, 2026
Reviewer name: Rachael
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

I love it

I love this light up skeleton, if your into alt all year around this is definitely one to dress up for all occasion. it lights up my heart room so perfectly. my only issue is that sometimes the remote doesn't work you just have to hit a few buttons a couple times.

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
reply from Customer Service

Thank you so much for your lovely review! We’re glad you enjoy our light-up skeleton. We’ve noted your feedback regarding the remote occasionally not responding. We will improve the remote sensitivity in future product updates.

Aug 21, 2026
Reviewer name: ElaineR
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Fun

Very fun spooky skeleton. The remote works great with several color changing options as well as blinking, rolling and solid color options. My only complaint is the shoulder does not raise, like in the photo. We cannot wait until Halloween to put it out.

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
reply from Customer Service

Thank you for your nice review! We are glad you like this fun spooky skeleton. The shoulder joint is adjustable up to 300 degrees. It cannot rotate a full 360°, as we have internal stops to protect the internal wiring from damage. If you find the shoulder won’t move, it may be due to tight assembly screws. You can apply gentle extra force to adjust it to your preferred position.

Jul 20, 2026
Reviewer name: Jennifer
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Green is not Black

I ordered the black skeleton and when it arrived it was very clearly green. They just stuck the shipping label right on the box it came in, which is fine, but it says GREEN at least once on every single side of the box. I opened it just to make sure I was not crazy and it was in fact green. Then I had to drive to FedEx, not convenient for me, to return it.

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
reply from Lisa Peng

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for sending you the green skeleton instead of the black one you ordered. We’re truly sorry you had to make a special trip to FedEx to return the incorrect item. We will investigate this mix-up together with our logistics team. Please reach out to our customer service team so we can assist with your refund and related matters.

Aug 16, 2026
Reviewer name: anonymous
2 out of 5 stars
2 out of 5 stars review

Misleading description

The listing says it is battery operated but that is not accurate as it must be plugged in to work. The remote is the only battery element which is a given. Not sure if I’m going to keep it or not. It also came with a weird residue stain on it.

Helpful?4WVAIL9XXHU019300858127
reply from Lisa Peng

Thank you very much for bringing this to our attention. Unfortunately, we uploaded incorrect information to the website description. We also carry a set of three smaller, battery-operated skeletons, and there was a mix-up in the online listing. We have since updated the description to correctly reflect this item. We sincerely appreciate you addressing this issue, as it will help us provide better service to other customers and prevent further misunderstandings. Regarding the residue stain, this could potentially be caused during packing or due to some disturbance during the production and assembly process. We will assess this carefully with our production team.