Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Serta Perfect Sleeper Shorepoint Hybrid Mattress, Available in Firm and Plush for
Serta Perfect Sleeper Shorepoint Hybrid Mattress, Available in Firm and Plush
4.7 out of 5 stars
stars121 ratings120 reviews
  1. 5 stars83% (100)
  2. 4 stars11% (13)
  3. 3 stars4% (5)
  4. 2 stars1% (1)
  5. 1 star2% (2)

Member photos

Sort by |
Showing 1-10 of 120 reviews
Jan 20, 2026
John V
5 out of 5 stars review

SharePoint hybrid firm: So far so good!

How well this will hold up is anyone's guess, but this mattress has the perfect firm feel that I wanted, while at the same time being cushiony enough that laying on my side doesn't hurt any of my joints. I'm very pleased!

Review from Serta
Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
Apr 15, 2026
Maria T
5 out of 5 stars review

Very nice

Comfortable with enough firmness

Review from Serta
Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
Feb 28, 2026
Lorraine M
5 out of 5 stars review

Firm mattress

Very comfortable. Looks good. I would like you to ask me again in one year, For another description.

Review from Serta
Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
Feb 22, 2026
Geraldo R
5 out of 5 stars review

Sweet Dreams

My nights have been a awesome dream.

Review from Serta
Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
Jan 19, 2026
Charlene T
5 out of 5 stars review

Serta

Mattress is very comfortable. It is firm and comfortable to sleep on

Review from Serta
Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
Jan 3, 2026
Tiffany B
4 out of 5 stars review

Great so far

Im loving mt mattress so far! I got it along with an adjustable base. The only problem i have is the fact that it holds the crease from the adjustments

Review from Serta
Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
Jun 26, 2025
Tiara S
4 out of 5 stars review

Mattress

I hope upon an arrival it felt soft and comfortable, but I did notice. It’s not very sturdy at the bottom like as the people were bringing in the mattress it was folding up.

Review from Serta
Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
Jan 31, 2026
Bethany
2 out of 5 stars review

Disappointed

Our king mattress is exactly 6 months old and already has clear dips where each of us sleep. I specifically did not choose a pillow top for that reason and it still happened. $1700 waste of money. For the record I’m 5’6” 150%23 not significantly overweight to warrant this happening so quickly. Our Sam’s queen bed in a box was a much better deal.

Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
reply from Serta Team

Hi there, we are sorry to hear about the issues with your mattress. Typically this issue is caused due to a lack of support. Please ensure that your bed frame or mattress support is within our warranty guidelines. Ensuring the mattress has proper support should solve this issue in most cases. If you need additional assistance or wish to file a warranty claim, please reach out to your original purchasing store directly. They can provide additional information and support. We hope this helps!

Apr 12, 2026
Emma
1 out of 5 stars review

Terrible Mattress for the price

Extremely disappointed with this mattress. I paid $800 expecting something that would last, and it hasn’t even been four months and there’s already multiple deep dents forming. That’s absolutely unacceptable for the price. The only reason I haven’t returned it is because the process is such a hassle, but honestly, I shouldn’t have to deal with this at all. This mattress has been a huge letdown, and I regret buying it.

Helpful?13IETC0UB9RI15677307839
reply from Serta Team

Hi there, thank you for taking the time to review your Serta Perfect Sleeper Shorepoint Hybrid Mattress. Your feedback is valuable to us. If your mattress has developed deep dents, you may have a manufacturing defect. If that is the case, then we encourage you to reach out to your retailer to begin a warranty claim if you purchased in the store. You can also reach out to Serta's Sam's Club Warranty Department at 888-802-2948 if you purchased online. If your warranty claim is approved, you may qualify for a replacement mattress, which should help you get the wonderful nights of sleep that you deserve. If you would like to share more with us, feel free to reach out to our team directly through the contact us page on our website with any questions, comments, or concerns.

Feb 16, 2026
Lesa M
1 out of 5 stars review

Firm serta

Feels too firm as my shoulders are hurting but it has only been two nights so we will be giving it more time to adjust.

Review from Serta
Helpful?13IETC0UB9RI15677307839