Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Rubbermaid 64-Piece TakeAlongs Food Storage Set with 30-Quart Storage Tote for
Rubbermaid 64-Piece TakeAlongs Food Storage Set with 30-Quart Storage Tote
4.4 out of 5 stars
stars
2,427 ratings1,404 reviews
  1. 5 stars72% (1,754)
  2. 4 stars11% (279)
  3. 3 stars5% (123)
  4. 2 stars3% (83)
  5. 1 star8% (188)

Member photos

  • +88 images
Sort by |
Showing 121-130 of 1,404 reviews
Jul 27, 2015
Reviewer name: Bicky1124
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Absolute Waste of Money LIDS DON'T STAY ON

I bought these a month ago & the lids never fit from the beginning. They are absolute GARBAGE, don't waste your money. Go spend the extra buck & get the Zip Lock brands they are AMAZING!!! Oh & customer service basically tells you to screw when you try to get replacements or your money back.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
Jul 7, 2020
Reviewer name: former customer
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Not sturdy

I don't normally write negative reviews but this product is very disappointing. Used these to store leftovers in the refrigerator. When I went to empty them out they cracked on the sides after only one use. I would strongly recommend the 50 piece rubber maid container much more sturdy than 64 piece set. This product might be good for going on a trip where you are going to dispose of them after one use but not for repeated use

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Supplier Response

Thank you for taking the time to submit a review! We are truly sorry that the item that you received did not function as promised. We understand your disappointment and we apologize for any inconvenience that this may have caused you. We would love nothing more than to correct this issue. Please give us a call at 1-888-895-2110 to speak with one of our Rubbermaid consumer care specialists. We're here for you from 8:00 am to 5:00 pm, EST, Monday through Friday. Thank you.

Sep 27, 2010
Reviewer name: Kathie
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Leaks

This is NOT leak-proof. Milk leaked all over my new lunch bag. Thought I didn't tighten it enough and tried another the next day. Milk leaked all over again. Not just drops - a lot! Put the 3rd one in a plastic bag and really tightened it - again leaked all over.

Review from rubbermaid.com
Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Rubbermaid Consumer Service

We are very sorry to hear of our experience with our Twist & Seal containers. If you feel your Rubbermaid item is defective and failed shortly after purchase, we ask that you contact our Consumer Services Department toll free at 888-895-2110, 8:30 a.m. - 5:00 p.m. EST, M-F. Please have the model number of your product available. Every Rubbermaid product has the Rubbermaid logo and a serial number printed on the label and imprinted into the plastic of the item. This imprinted number may be found on every part and usually on the underside or bottom of the item. Typically, the model number for cleaning products is located only on the label or packaging.

Jan 25, 2024
Reviewer name: Jerreen
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Everything has a top now.

Love that my cabinets are organized again.

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
May 9, 2023
Reviewer name: Upset
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Don't waste your money!

very this and cheaply made!!!!!

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Rubbermaid

Thank you for posting a review.We're sorry to hear that our Rubbermaid 64-Piece TakeAlongs Food Storage Set isn't living up to your expectation. Our containers have received great feedback and this not something that we hear about often. We will take note of this as your feedback to continuously improve our products and services.If you need further assistance, please contact us using the phone number on Rubbermaid website or the contact form.Have a great day.

Jul 29, 2021
Reviewer name: AVA JEAN JOHNSON HONEYCUT
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

LOUSY MADE, BIG PRICE!!!

POORLY MADE, NOT RUBBERMAID.!!!

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Supplier Response

We appreciate you taking the time to review the Rubbermaid 64-PieceTakeAlongs Food Storage Set with 30-Quart Storage Tote. We are sorry to hear that the product is not living up to your expectations. This is not the experience we would like you to have, and we would definitely look into this for you. We will make sure that your insights are shared with our Management and Quality teams. We encourage you to reach out to us at any time with your concerns regarding our service or quality. As we continuously grow through feedback like yours, we hope that we will be able to continue serving you with better services in the future. If you see any product defect, or experience any issues while using the products, please let us know immediately so we can address them.

Aug 21, 2021
Reviewer name: GA Boy
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

not as good as earlier style, cheaper and thinner

New style is not my favored. Whish the were the same as older ones

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Supplier Response

We appreciate you taking the time to review the Rubbermaid 64-PieceTakeAlongs Food Storage Set with 30-Quart Storage Tote. We are sorry to hear that the product is not living up to your expectations. This is not the experience we would like you to have, and we would definitely look into this for you. We will make sure that your insights are shared with our Management and Quality teams. We encourage you to reach out to us at any time with your concerns regarding our service or quality. As we continuously grow through feedback like yours, we hope that we will be able to continue serving you with better services in the future. If you see any product defect, or experience any issues while using the products, please let us know immediately so we can address them.

Sep 1, 2020
Reviewer name: twocatsnadog19
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Cheap

I bought these years ago and the lids were more sturdy. These are flimsy.

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Supplier Response

Thank you for reaching Rubbermaid. We understand your disappointment about the lids of your Rubbermaid TakeAlongs Food Storage Containers that are flimsy. We apologize for any inconvenience that this may have caused you. We believe that this concern is covered by the wonderful warranty that your product has. In order to process a replacement or if there's anything we can do to assist you, we'd like to kindly request that you contact us directly in order to help you get to the best resolution. Have a great day!

Apr 22, 2021
Reviewer name: Kevin
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Better off buying the thick stuff

Thinner than expected lower quality than expected

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302
reply from Supplier Response

Thank you for reaching Rubbermaid. We understand your disappointment about the low quality of your Rubbermaid TakeAlongs Food Storage Containers. We apologize for any inconvenience that this may have caused you. We believe that this concern is covered by the wonderful warranty that your product has. In order to process a replacement or if there's anything we can do to assist you, we'd like to kindly request that you contact us directly in order to help you get to the best resolution. Have a great day!

Dec 24, 2020
Reviewer name: tlukan
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Give Aways

We give them away to friends and neighbors loaded with food.

Helpful?6YI2QZ1GZSO813932071302