Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Keter 165-Gallon Resin Outdoor Deck Box for
Keter 165-Gallon Resin Outdoor Deck Box
4.7 out of 5 stars
stars2,484 ratings1,016 reviews
  1. 5 stars85% (2,105)
  2. 4 stars10% (242)
  3. 3 stars2% (52)
  4. 2 stars1% (29)
  5. 1 star2% (56)

Member photos

  • +109 images
Sort by |
Showing 971-980 of 1,016 reviews
May 14, 2023
Mike
3 out of 5 stars review

Accetable

Just bought this and product was damaged. Damage was in the middle of the package as well as the outside os box so one part was packed damaged from factory.

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
Jun 9, 2024
Nick
5 out of 5 stars review

Nice patio box and easy to assemble

I bought this box a few weeks ago and just had the chance to put it together. Easy to assemble, clear instructions and well made. I like the fact it has pistons to hold the top open. I bought a different box a few years ago from another store. It was more expensive and doesn't hold the top up when its open. It was also much harder to assemble.

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
Aug 28, 2024
JHC843
3 out of 5 stars review

Keter 165 Gallon Deck Box Graphite Gray

I guess I expected more, but I've never owned a deck box. I assumed... that was my first mistake, I know... but I thought the interior would be waterproof, the whole structure would be more sturdy, and the craftsmanship would live up to the quality I expect from Sam's. Very flimsy, I don't trust the claim of 600lbs weight limit on the lid. The screws didn't even have washers, the locking mechanism can easily be popped off, the lids hydrolic hinges are nice, held in by 2 screws on each side, and one center metal piece with one screw into the bottom of the box. Its loose and theres no way to secure it any better. I just finished putting it together, and the box is full of discoloration, and scuffed/peeling pieces of plastic... I'm debating on returning it. I got it on sale for $99, since it's toward the end of summer, but I would absolutely return it, without question, had I paid full price for this item. This was my first experience buying KETER brand, and I don't know that I will purchase from them again. Could easily be better quality if they had added some small details to make it more secure and more waterproof. It does have a good amount of storage space and the instructions were decent I guess. Not sure how long it will last, though it has a 2 year limited manufacturer warranty...

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
Sep 7, 2024
Butterfly
4 out of 5 stars review

Durable, great price!

Durable and sturdy outdoor storage. The deck box is much bigger than I expected for the price. Assembly took about an hour, if I had help more than likely half the time would have been spent putting it together. The instruction manual was clear and all the parts were included. I gave it 4 stars because I have not tested it out yet, I plan to put it on the playground to store toys in.

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
May 12, 2023
stony
4 out of 5 stars review

Looks nice and sturdy

so far build was good and easy seems pretty sturdy and looks nice only complaint is the back portion of my lid has the wrong plastic insert making it pop out and look a little weird haven't set it outside yet but i hope this opening doesn't let water trickle in

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
Jun 4, 2023
MsBear
5 out of 5 stars review

Best deal EVER!

I bought this home a little over a week ago and assembled it the very next day! I had been looking for something this size for a while and had read many of the positive and negative reviews prior to my purchase...The deal I got last week was amazing at $99...We are very impressed with the ease in which this went together as well as how sturdy it really is...The box looks great on our deck and holds all of my outdoor pillows and chair cushions for 8 chairs and it's only half full! I will be also able to store the covers for all my chairs in it as well as my grill accessories and cover and still have room for two to sit... I highly recommend this deck box!

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
May 20, 2023
marcp17
5 out of 5 stars review

Great product

It took about 15 minutes to build. It’s basically snapping pieces into place and screwing about 10 screws. I did have a little mishap when I was putting the side panel on and dropped it from about 4 feet and chipped a corner. Luckily the lid can go on either side so it’s hidden

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
Jul 10, 2024
Bob S
5 out of 5 stars review

Perfect size & quality

This box is just what I needed! Big enough to handle the 8 cushions from my 4 wicker glider deck chairs, but small enough to fit on the deck with the furniture and table. Solid enough for 2 adults to sit on. Put it together by myself except needed the wife to help secure the lid. Great product!!!

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
Jun 8, 2023
PJ
5 out of 5 stars review

Nice for the sale price

Just received the 165 gallon brown storage box today. I put it together in about 45 minutes, but it would probably take younger folks less time. It was simple to assemble, but it helped to have an extra set of hands to help hold the sides when snapping them together with the bottom. A Philips screwdriver is the only tool needed- but a drill with a screwdriver bit is handy since there's about 18 screws. I also used a rubber mallet to gently tap everything together, but it's not necessary. I wanted something sturdy for my porch that packages/deliveries could be set on, and this is ideal. The top of the storage box comes up just below my waist, so it'll be easier for me to lift heavier packages compared to the little 18" high table I've been using.

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
Sep 2, 2024
CC
3 out of 5 stars review

Damaged

The lid had deep scratches in it which had to have happened before it was packed in the box. KETER responded when I emailed immediately and would be glad to send me a new one after I sent them a picture of it and other info. I did that NUMEROUS TIMES but they never responded again, only to send me a couple of well spaced out emails (which I also responded to) stating that they were waiting for my reply (!!!???) and would close this case at a certain time if they failed to hear from me (!!!???) which they did.

Helpful?20TZWECIBYCJ13888214303
reply from keter-global team

Thank you for taking the time to let us know. We apologize that your case was closed out even after you had replied to the case. In order to get replacement parts as quickly as possible please contact us at 1-888-374-4262. The customer service lines are answered Monday-Friday 8 am-5:30 EST.