Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Intex Queen Dura-Beam Comfort Pillow Airbed w/ Internal Pump for
Intex Queen Dura-Beam Comfort Pillow Airbed w/ Internal Pump
4.5 out of 5 stars
stars885 ratings285 reviews
  1. 5 stars77% (680)
  2. 4 stars12% (109)
  3. 3 stars2% (19)
  4. 2 stars2% (22)
  5. 1 star6% (55)

Member photos

Sort by |
Showing 11-20 of 285 reviews
May 9, 2023
MandiR
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Wake to add air

I hate when I have to inflate during the night. The mattress didn’t stay fully inflated. I don’t know what’s being used now but this used to be one of my favorite brands. Unfortunately other brands have been the same.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Intex Consumer Support

Hello Mandi. Thank you for your review. We apologize for any inconvenience you have encountered with your airbed. Please contact our service center at 310-549-8235, for further assistance. Our business hours are Monday - Friday 8:30 am - 5:00 pm. PST.

Nov 30, 2021
Momof2
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Don’t buy

This does not hold air. I have slept on this mattress with my 4 y/o together we are less then 300lbs and the mattress always needs to be re-inflated every few hours.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
Jun 7, 2022
Tina
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Won’t stay aired up!

Won’t stay aired up! I followed the directions about airing up prior to use and airing up a few times after. Went camping and this thing would not stay aired up! Absolute junk.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Supplier Response

Thank you for your review. We apologize for the disappointing experience you encountered with your airbed. Please contact our service center for troubleshooting support.

Jun 1, 2022
SSWAR
2 out of 5 stars review

Verified Purchase

Not was I was expecting

Have had many airbeds in the past. Ordered this one and was excited about getting one that was not on the floor. However, I was very disappointed while trying to sleep I keep feeling like I was going to fall off. The edges do not seem to be firm enough to keep you in the bed. For one person in the center will have no issues However, with two each of us felt like we were going to crash down to the floor all night.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Supplier Response

Thank you for your review. We appreciate your feedback. Please contact of service center for trouble shooting support.

Mar 13, 2023
Adriana
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Air mattress

The air mattress is uncomfortable and loses air very quick!! I don’t recommend this air mattress to anyone.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Intex Consumer Support

Hello Adriana. We are sorry to hear of your disappointment with our product. For product support, please contact our service center.

Sep 23, 2022
Sjm
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Good product

It’s actually stayed filled all night long so very happy with it. Very easy to evacuate the air and store

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Supplier Response

Thank you for your review. We are happy to hear you are satisfied with your purchase.

Nov 22, 2021
Jaclyn
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Mrs.

the inflate/deflate is at the head of mattress, and due to the built in pillow you cant turn it to the bottom.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Intex Consumer Support

Hello Jaclyn. Thank you for your review. We apologize for any inconvenience you have encountered with your airbed. For product support, please contact our service center at 310-549-8235.

Aug 27, 2022
Lorenzo Arredondo
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Consumer

Mattress was very helpful it can be adjusted to your likeness firm or soft and kept the air for all the time in use didn't have air up every nite.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Supplier Response

Thank you for your review. We are happy to hear you are satisfied with your purchase.

Aug 10, 2022
Danielle Tower
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Don’t waste money

This mattress was easy to set up but was so uncomfortable. I only used it once and will not use it again.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Supplier Response

Thank you for your review. We appreciate your feedback and are sorry to hear the product did not meet your expectations.

Dec 30, 2022
Very unsatisfied customer
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Not worth the price

Keep your money. This is the poorest constructed air mattress I've ever purchased i had to wrestle my guest off the floor because it kept deflating.

Helpful?4GYR4E56EWAT13867950156
reply from Supplier Response

Thank you for your review. We apologize for the disappointing experience you encountered with your airbed. Give us the opportunity to resolve this issue. Please call our service center at 310-549-8235, for further assistance.