Skip to Main Content
Sam's Club
Sam's Club
All Departments
All Services
Customer reviews for Keter Everest Adirondack Chair with Integrated Cupholder for
Keter Everest Adirondack Chair with Integrated Cupholder
4.4 out of 5 stars
stars
865 ratings427 reviews
  1. 5 stars75% (649)
  2. 4 stars11% (91)
  3. 3 stars5% (42)
  4. 2 stars3% (26)
  5. 1 star7% (57)

Member photos

  • +83 images
Sort by |
Showing 51-60 of 427 reviews
Jun 15, 2024
Reviewer name: Andee
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Disappointed

Have had 2 chairs 3 years at the most and within 1st year they cracked in the seat area both. We have tried to baby them along but it they are now to the point of not being usable. So sad, we had high hopes for these chairs, we thought we would get more than a couple seasons out of them bit they are heading to the trash.

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
reply from keter-global team

Thank you for taking the time to let us know. We apologize that your seats broken so quickly. In order to get replacement parts please contact us at 1-888-374-4262. The customer service lines are answered Monday-Friday 8 am-5:30 EST.

Jul 7, 2024
Reviewer name: Customersmatter
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Be prepared - check all nuts before assembly.

Bait n switch. In the store the chairs have cupholders that hide. Received fixed cupholders instead. Nightmare with customer service ensued. Then after we reached a settlement another problem arose. I had read reviews where people have problems with the hardware. I figured out what the problem is and how to avoid it!! The chairs are put together with stainless steel bolts and rectangular nuts. Some of the nuts are NOT threaded! If you don’t test all of the nuts before using them you could find yourself in a bad situation… I contacted Keter to tell them about their lack of quality control (as they could easily check the 8 nuts before sending the chairs out. They are too cheap to send extras, too cheap to check them… And then have no problem giving you a very very hard time to get a replacement NUT (including trying to blame you for not following directions!!!) But no, their unthreaded nuts are the problem and its very doubtful this defect made it to the owners attention. I Tried, but they have such a blame the customer attitude on the front end its very unlikely this reported discovery made it to the top! Too bad the head doesn’t know how the tail treats customers for their own defects! The chairs are made from molded components (halves that were pre-snapped together, but were not always snapped together fully, or would not stay snapped together. Another Quality issue and no remedy. Just cheapens the look a little.). Keter also refused to swap out the arms for the correct ones, they blamed Sams for the bait n switch.

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
reply from keter-global team

Thank you for taking the time to let us know, please contact us at 1-888-374-4262. The customer service lines are answered Monday-Friday 8 am-5:30 EST. We apologize for the issues you have had with getting replacement parts.

May 19, 2026
Reviewer name: Doug
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Terrible customer service from Sam's

Chairs seem to be solid. But we ordered online and the next week, they were in the local Sam's for $20 less. Neither the local club nor the online order desk would price match. They said we would have to completely disassemble, repackage, bring them into the club, get a refund and then re-purchase at the club. They have our electronic receipt, etc., so it is incomprehensible that they cannot just do this without a waste of time.

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
Jun 24, 2024
Reviewer name: wboehmer
4 out of 5 stars
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Better-priced alternative to the solid chairs

These chairs fall in-between the flimsy molded chairs and the heavy, solid plastic lumber chairs. Easy to assemble. Cup-holder molded into armrest is an improvement to last year's swing-out design. Good color selection, but they need to add red and yellow.

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
Jun 1, 2024
Reviewer name: RichMel
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Very good quality for the price point!

We bought two of these to replace some cheaper ones we had purchased at the Depot last year. After reading some of these reviews, I was a little concerned about the quality and assembly of them. HOWEVER, ours were easy to assemble and look great! I would note that one box did not come with instructions; maybe the cause of some problems others have had?? IDK but IMO, these are very good quality for this price point. Will defintely be buying more for the back patio!

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
Mar 25, 2025
Reviewer name: Jewel
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

Poor Factory packages results in scratches

All four chairs arrived with scratches on the same place on the back of the chair due to a poor design in packing. There should be some padding or cardboard between the chair surfaces, and it also appears that the buttons on my husbands jean pockets are going to scratch the chairs. Metal screws also cheapen appearance of chairs, as does the cupholder. It would have been nice if the screws were black. Overall the chairs are heavy enough considering they are not solid. I knew I wasn't buying Polywood, so I didn't expect Polywood quality. I debated returning them, but it wasn't worth the effort and I don't want to invest in Polywood. Hopefully they will hold up for at least five years.

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
Jun 3, 2026
Reviewer name: Ginger
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

TERRIBLE CUSTOMER SERVICE

I don't have an issue with this product, but when I tried to return it (wrong color) I spent 1.5 hours on the phone with customer service for what should have been a simple fix. The estimated wait time actually increased while I was on hold with them--something I have never before experienced. A company as large as Sams Club should have better customer service than this.

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
Sep 4, 2024
Reviewer name: JJEDH
5 out of 5 stars
5 out of 5 stars review

Easy to assemble and comfortable

I was a little worried when I took the sections out of the box as they were lightweight compared to the ones I have seen made out of Pollywood. After putting it together, it's away much more comfortable than the expensive ones I sat in costing over $300. Putting it together simple took just a few minutes no issues with the screws. Only purchased one so I could see how the quality was would have liked that these folded up for easier storage.

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
May 14, 2024
Reviewer name: samaramA
3 out of 5 stars
3 out of 5 stars review

nice chair but

stainless hardware, easy assembly, nice looking but I think some of the threaded inserts weren't threaded right. tried to make sure I didn't cross thread any of them but two did anyway, and when that happens in these your in trouble. can't back it out cause the stainless screws are too soft. I would recommend these but run the screws through each threaded insert B4 trying to assemble,

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
Jun 6, 2025
Reviewer name: Don0247
1 out of 5 stars
1 out of 5 stars review

Disappointed in this chair

Disappointed in this chair. It is only available online so the customer can't examine the chair. It is made of a light-weight plastic. When I received this order, the back of the chair was missing in the parts. When I attempted to follow directions from the company to request a replacement part via an on-line form, the form would not accept my address. I plan to dispose of this chair.

Helpful?49PGYVL1QYLV13577351856
reply from keter-global team

We appreciate your feedback and taking the time to let us know. We apologize that your chair arrived missing parts on the back. In order to get replacement parts please contact us at 1-888-374-4262. The customer service lines are answered Monday-Friday 8 am-5:30 EST.