Customer reviews for Atomi 20W Qi Wireless Charging Multiport Charge Tower forMember photos
This charger was a waste of money
*Very unhappy with this charger.* Paid full price for it and I notice now that it's on sale now for $25. *Don't waste your money.* I had considered returning it and asking for a replacement (thinking that the one I'd bought just happened to be defective) but given all of these reviewers who also find it to be a poor product, it's clear that swapping it out for another won't likely make any difference.
Thank you for your feedback—we understand how frustrating it can feel to see a product go on sale shortly after purchasing it at full price. While pricing can vary due to promotions or retailer decisions, we do want every customer to feel confident in their purchase. If you have any concerns about performance, we’d be glad to assist or answer any questions. Please feel free to reach out to our team at support@atomiusa.com or call 1-800-757-1440.Thank you!
Almost cause a fire
Bought this several months ago, really like at first BUT, yesterday was trying to charge phone and it would not charge, blue light was coming on and off then a terrible smell, quick unplug and unit was hot. Glad I was in room at the time so it did not fry my phone, so buyers beware.. I called Sam's club to advise them of this, will take back to school and they said they would give me refund. The item still smells of burnt wires.
Good morning. I'm very sorry to hear about your experience with the charge tower. We definitely want you to have a good experience with every Atomi product. This has not been a known issue for this item. We would love a chance to make it right for you. If you can, please email us at info@atomiusa.com with your information along with a brief description of the issue and we will be glad to do whatever we can to help in the situation. Again, we apologize for the inconvenience of having to return the item to Sam's Club. We look forward to hearing from you and helping you through this.
causing iphone 14 pro black screen
This charger is harder to place it right for magsafe charging. It also noticed lately it causes iphone black screen. When it happens, I could not be able to get screen back 45 min or longer. It already happened 3 times in a week and stop using wireless charger. I had to try to reboot or whatever I can get the screen back. As far as using the charging ports, no issue and fine. I now only using charging ports. Thinking about returning when I find better desktop charger to replace this. I would not recommend to use wireless charging on this charger.
Good afternoon. We are sorry to hear that you are having difficulty with your charging tower. We haven't heard of any known issues with this not charging iPhone 14 Pro phones. Just to clarify, the item isn't MagSafe, it is just Qi wireless charging. Can you please send us an email to info@atomiusa.com with your information and we'd be happy to send you a replacement unit to see if that helps the situation. Thank you for your recent Atomi purchase.
It broke my devices.
It broke a Bluetooth speaker and another USB C battery device it was charging. The "Ai" power ports are not smart. It breaks devices by over powering them. After about 4 months, the whole charger broke. I will stick with name brand chargers from now on.
Hello, we are very sorry to hear about your experience with the qi charge tower. We feel Atomi is an industry leader in USB charging and has been for nearly a decade. This is not something that we have heard of happening with this item. We would love to make it right for you. If you could please send us an email to info@atomiusa with your information and a description of the device and we will do whatever we can to ensure you have a great experience. Thank you.
Don't waste your time
I ordered this online from SAMS club and it looked great on arrival and worked well. Two days later the USB connections and the wireless charging plate stopped working. Dont buy, its pure garbage.
Hi George, we're sorry to hear your charger stopped working so soon after arrival—that’s definitely not the quality we aim to deliver. Our support team would appreciate the opportunity to make this right for you with troubleshooting or a replacement. Please reach out at support@atomiusa.com or call 1-800-757-1440.<br /><br />Thank you!
Don't Last waste of $$
I bought 2. One for each night stand one lasted about 3 months, then all of the USB charging ports quit charging. The 2nd stopped a few months later. Waste of our money because they're not cheap.
Hello, we’re sorry to hear that you haven’t had a great experience with your Qi Charging Tower. If you would please send us your information to info@atomiusa.com we would be happy to send you a replacement for the units you have. Thank you.
Qi sucked
I got this because I needed something that I could plug my usb-c charger into and when I saw this, I had this great idea to cut down on all the chargers plugged into the power strip next to my nightstand (Kindle, watch, phone). I also have a really cheap Qi charger that works just fine but it doesn't have the added plug-in features. The Qi charger on this actually drains the battery on my phone, which is weird because the one that I currently have is a no name, cheap, random bargain bin find. It seemed counterintuitive to have such a big honking charger station with a Qi charger that I can't even use, so back to Sam's Club it went. The USB and type C ports work to just fine but I couldn't justify it.
Hi Ash, Let me start by saying that we are sorry to hear you weren’t completely satisfied with the Qi charger. We want you to be satisfied and I know you have already returned the item, but we want to make it right for you. Would you please send an email to us with your information and the issue you were having along with what phone you were experiencing the issue with? Our email address is info@atomiusa.com. Thank you.
Not fast charging
I purchased the Atomi 20W Qi Wireless Charging Multiport Charge Tower to organize all my devices to include the wireless charging for my S22U. I can say that anything that uses the plugs works perfectly fine. However, the wireless charging pad is slow as slow can get. Had my phone with 47% battery and placed on there for a quick charge, and it stated that it would take 2 hour and 21 minutes. That's ridiculous. Bad choice to purchase without checking reviews.
Great charger to have in your living areas!
We purchased two of these chargers for various rooms for when we have company. Someone always is in need of a charger and is either looking for an outlet, a charger or something else. We've put one of these in our living area as well as another sitting area and they've worked out really well. In a pinch someone can wirelessly charge their phone or use one of our several cables to charge their phone. If there are numerous people over, there are plenty of ports for everyone! We've had these for a few weeks now and so far everyone has been pleased with it, If you're looking to fast charge your phone or device, just make sure that you are using the proper ports (USB-C ports are going to provide more power vs. the USB-A ports).
Almost perfect
Works really great! I love that it has a fast charging usb c port to charge my phone faster when I need it. I will say that though the wireless charging does work, it does heat up my phone very quickly, so I dont use it. Other than that everything else works perfect!
Thanks for your feedback! We are glad you love it!









