Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Member ratings & reviews for
Michelin Premier LTX - 255/65R18 111H Tire
1.9 out of 5 stars
stars240 ratings240 reviews
  1. 5 stars15% (35)
  2. 4 stars2% (5)
  3. 3 stars3% (7)
  4. 2 stars21% (51)
  5. 1 star59% (142)

Member photos

  • +9 images
Sort by |
Showing 211-220 of 240 reviews
Jan 5, 2019
Waste of money
1 out of 5 stars review

Horrible, do not buy

Bought these 15 months ago and they have about 25,000 highway miles. They won't pass inspection in three months.

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care

We understand the Premier LTX tires on your vehicle did not meet your expectation in terms of mileage. A member of our Consumer Care team will be in contact with you. You may also reach our office at 1-866-866-6605.

May 22, 2019
gvwimbo
1 out of 5 stars review

Very Noisey

Very noisey. I wonder if their is a recall on theses tires or they are incorrectly specified for use on a Honda Pilot.

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care

Thanks for bringing this to our attention,gvwimbo. We would recommend getting a tire inspection at an authorized dealer. Please have the dealer contact us at 866-866-6605 to report their findings.

Sep 16, 2018
Kona1234
1 out of 5 stars review

Worst tire ever

This tire came on my new jeep grand Cherokee and I'll be lucky to get 30 thousand out of them. And I only drive freeways

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care

We understand the Premier LTX tires on your Jeep Grand Cherokee did not meet your expectation in terms of mileage. A member of our Consumer Care team will be in contact with you. You may also reach our office at 1-866-866-6605.

Jul 8, 2020
elizabeth
1 out of 5 stars review

Tread doesn't last

I put about 35,000 miles on these tires. Chunks of tread are coming off. Very unhappy with the limited lifespan of these tires.

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care

We understand the Premier LTX tires on your vehicle did not meet your expectation in terms of mileage. A member of our Consumer Care team will be in contact with you. You may also reach our office at 1-866-866-6605.

Sep 11, 2020
Suzanne
1 out of 5 stars review

Did not last

I bought these tires because I wanted a good quality tire I should have went with any other tire not even two years and they are practically bald.

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care

Thanks for bringing this to our attention, Suzanne. A member of our Consumer Care team will be in contact with you. You may also reach our office at 1-866-866-6605.

Nov 9, 2022
IJeep
1 out of 5 stars review

Wears out too fast, DEFECTIVE DESIGN

Less than 2/32” left after only 30,000 miles….for a 60,000 mile rated tire. Unacceptable wear rate.

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care MIC US

IJeep, thanks for submitting a review. Sorry to read that your tires are in need of replacement. Our team is here to help find a resolution, and will be in touch.

Apr 29, 2019
tnwings
1 out of 5 stars review

Very Poor Tire-Buyer beware on your new car

Bought a 2018 Chevrolet Equinox LT, and after 20,000 miles, these tires are worn out! Very poor tire, do not buy!

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care

Thank you for taking the time to provide feedback on your experience with a set of Premier LTX tires on your 2018 Chevrolet Equinox LT. We are sorry to hear that the tires had to be replaced prior to receiving the mileage indicated by the treadwear warranty. Our records show that you have been in contact with our office. Should you have any further questions about how tires are adjusted under warranty or the warranty coverage itself, please contact our Consumer Care team at 1-800-847-3435.

Dec 14, 2018
BretFree
1 out of 5 stars review

Good tire- terrible treadlife

Not worth the investment - a 60000 mile tire that only goes 30,000 miles. I would not recommend this this product

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
Oct 24, 2022
Tbosch
1 out of 5 stars review

Poor tread life

Lasted less than 37,000 miles before I reached 4/32 in tread depth in 3/4 tires and 1/32 in tread depth of the 4th tire.

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care MIC US

Tbosch, thanks for taking the time to submit a review. Sorry to read that your tires are worn out. Our team will be in touch via email to get more information and help with a solution.

Jan 19, 2020
Buggsy
1 out of 5 stars review

disappointed

I bought these in 2017 for my Buick Rendezvous and they were worn out in 26,488 miles and were always "Brown" could not keep them black and shiny

Review from michelinman.com
Helpful?1YAS0W9B7J2Y15315553630
reply from Consumer Care

We understand the Premier LTX tires on your Buick Rendezvous did not meet your expectation in terms of mileage. A member of our Consumer Care team will be in contact with you. You may also reach our office at 1-866-866-6605.