Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Member's Mark Sunset Bay Doll House for
Member's Mark Sunset Bay Doll House
4.6 out of 5 stars
stars57 ratings23 reviews
  1. 5 stars81% (46)
  2. 4 stars5% (3)
  3. 3 stars9% (5)
  4. 2 stars5% (3)
  5. 1 star0% (0)

Member photos

Sort by |
Showing 1-10 of 23 reviews
Oct 12, 2024
Jose
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great

It's a great playhouse my daughter really enjoys playing with it. Just be aware it does take a few hours to build. I really enjoy the little details

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
Sep 23, 2024
Devon
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Better than a Barbie dream house!

I’m so impressed with the size, detail, and quality of this product. Sooo much better than the Barbie dream house in my opinion.

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
Sep 25, 2024
Eric
5 out of 5 stars review

Workable elevator and doll bell!

We love the design of opening doors with the doll bell and the workable elevator ! We have got another dollhouse from another place before but this one is with bright background graphic printing, in addition, the furniture included is with very good design and quality.

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
Nov 4, 2024
Cruz
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Product

Perfect

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
Dec 3, 2024
Don
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Very nice at a very good price

Very well made and packaged

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
Jan 8, 2025
RDS
4 out of 5 stars review

Verified Purchase

Awesome dollhouse

The dollhouse is beautiful and large. Everything from the house to the furniture needs to be put together. Definitely takes time. Otherwise it is pretty awesome. Disco ball that works. Toilet flushes. Doorbell rings. Grill grills. Etc. my granddaughters love it but at this point can’t reach the top floor! Will be used for years. My son in law did attach it to the wall for max safety. Gave it 4 stars instead of 5 as it took him 2 nights before Christmas to complete!

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
Dec 31, 2024
Rochelle T
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

Lovely dollhouse but...

I'm sure my daughter would have loved it and it would have been well worth the buy, however, the chair was broken and a plastic column would not click in place for stability. We probably could have figured it out, but we didn't want to continue building it with the possibility there could've been more issues as we went on.

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
reply from JupiterWorkshops Team

Hi Rochelle, We are sorry for the issue that you have with the product. Kindly reach us at customerserviceusa@jupitertoy.com and we will send you replacement parts. You can send us photos showing the assembly issues and we will help you through it.

Aug 2, 2025
Rebecca Green Berg
3 out of 5 stars review

Verified Purchase

No Hardware Included

Box came without hardware. Had to return

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
Dec 19, 2024
Edie
3 out of 5 stars review

Nice house poor customer service.

This was given to my daughters as a birthday present. The house is very pretty however some of the wooden parts do not grip tightly when installed. The slide broke in trying to move the doll house to its final position. I called the help center and let me tell you that both gentlemen that helped me were very rude. First I could barely understand what they were saying and second when I asked for their names, they told me they could not provide that information and hung up on me. I am very disappointed with the service from Member's Mark. I have been a member for many years.

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
reply from JupiterWorkshops Team

Hi Edie, we are sorry for the issue that you have and the poor response you have from the help center at Sam's. We, as the manufacturer, can help you through our customer service email. You can always contact us at customerserviceusa@jupitertoy.com and we will assist you on assembly, and if needed, the replacement parts. Please contact us through email and we will help you for a replacement slide.

Nov 5, 2024
Rachel
2 out of 5 stars review

Save your money

Was so excited to get this for my daughters birthday but she hasn't even had it for a day and screws are already falling out and won't screw back in bc there to short it seems, alot of the pieces wouldn't even fit correctly either when putting it together!!!

Helpful?1Q2E4ASOHRFF13890563038
reply from JupiterWorkshops Team

Hi Rachel, We are sorry if you have issues on the product. Kindly contact us at customerserviceusa&#64;jupitertoy.com and we will assist you on the assembly. <br /><br />The screws are perfectly fit into the boards so kindly provide us some photos so we can check the issues.