Skip to Main Content
Sams Club
Sams Club
Customer reviews for Amazonia Hayden Teak Outdoor Dining Set, Choose Style for
Amazonia Hayden Teak Outdoor Dining Set, Choose Style
4.1 out of 5 stars
stars10 ratings5 reviews
  1. 5 stars70% (7)
  2. 4 stars10% (1)
  3. 3 stars0% (0)
  4. 2 stars0% (0)
  5. 1 star20% (2)

Member photos

Sort by |
Showing 1-5 of 5 reviews
Mar 30, 2022
Jazzie52
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Beautiful smooth teakwood table and chairs

This teak set looks beautiful on our covered patio. It was easy to assemble. The table has a center leaf that folds in to shorten it when needed. The set is sturdy and well crafted.

Helpful?3RRZ9ZSM0MEB13888661240
Oct 26, 2022
Debbie
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Teal table and chairs

We love the table and chairs. They were easy to assemble. After the seal was applied the color and grain were beautiful. The sturdy chairs are very comfortable to sit in with or without cushions. Love them!

Helpful?3RRZ9ZSM0MEB13888661240
Apr 10, 2023
Musia
5 out of 5 stars review

Verified Purchase

Great product for a price!

Great quality furniture!

Helpful?3RRZ9ZSM0MEB13888661240
Aug 15, 2024
Joe S
1 out of 5 stars review

Verified Purchase

Manufacturing defect

The chairs have a manufacturing defect and cannot be assembled without damaging the chair.

Helpful?3RRZ9ZSM0MEB13888661240
reply from Amazonia

Hello, Joe! Hope this message finds you great. We are sorry to hear that you encountered inconveniences with your dining set. We would like to assist you in any way we can! So we may have more information on the issue you're experiencing, could you please reach out to us via email at customercare@internationalhomemiami.com with your order information and pictures of the damaged items? This will enable us to review and address this issue promptly. Again, we are very sorry for all the inconveniences. Thank you for your understanding. Best regards, IHMC Team

Aug 9, 2024
Sadbuyer
1 out of 5 stars review

AWFUL!!! STAY AWAY!!!

Would give this 0 stars if I could. The table is nice, but the chairs cannot be assembled without the screws splitting the wood on the back of the seat. We tried using the provided screws, smaller screws, redrilling the pilot hole, etc. but nothing keeps the back from splitting. We contacted the company and they were going to send us replacements for the damaged chairs and new hardware for the ones that haven’t been assembled yet. Instead they sent the wrong style chair and now say they won’t replace the damaged ones. Of course, you cannot get through by phone so are stuck communicating back and forth by email. And Sam’s Club doesn’t provide any support if you run into issues. So in addition to not recommending this brand, we will be avoiding any big purchases like this from Sam’s Club in the future. Super disappointed with the entire experience.

Helpful?3RRZ9ZSM0MEB13888661240
reply from Amazonia

Hello. Thank you for taking the time to share your feedback. We&#39;re truly sorry to hear about the issues you&#39;ve encountered with the assembly of the chairs and the difficulties in getting the correct replacements. This is certainly not the experience we want for our customers.<br /><br />We apologize for the inconvenience caused by the incorrect replacement chairs and the challenges in reaching our support team. We understand how frustrating this situation must be, and we&#39;re committed to resolving it for you.<br /><br />Our team has offered to send the correct replacement chairs, and we&#39;re currently waiting for your confirmation to proceed with this resolution. Please send us a direct message with your order details so we can ensure the replacements are sent to you as soon as possible.<br /><br />We also want to ensure that you&#39;re fully satisfied, so we’ll look into this matter with our team to prevent similar issues in the future.<br /><br />Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to make this right for you.<br />Kindest regards, IHMC Team